دوشنبه 18 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: احساسات فوتبال ايرانی را کنار بگذاريم پيروز می‌شويم، کـاملا آمـاده دیـدار بـرابـر بـحـریـن هستيم، ايسنا

- می‌خواهيم تا پايان صدرنشين بمانيم

سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: اگر با ذهنيت فوتبالی و به دور از احساسات فوتبال ايرانی ارائه دهيم، برابر بحرين پيروز خواهيم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کارلوس کی‌روش پيش از ديدار ايران برابر بحرين، اظهار کرد: مهم‌ترين نکته ای که بايد برای اين بازی در نظر بگيريم اين است که ما قدرت کافی برای پيروزی در اين ديدار را خواهيم داشت، خيلی خوب کار کرده‌ايم و آماده اين ديدار هستيم. می دانيم که کليد موفقيت هر تيم خوب تمرين کردن است. بازيکنان من در طول اردو تعهد بالا و انگيزه فراوانشان را برای اين بازی نشان دادند. چيزی که بايد در بازی فردا انجام دهيم اين است که بدون تفکر احساساتی به مصاف حريف برويم و با ذهنيت فوتبالی و به دور از احساسات فوتبال ايرانی ارائه دهيم و آن وقت ايمان دارم که پيروز شويم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: اگر بتوانيم از نقطه نظر دفاعی و تهاجمی توپ و ميدان در اختيار بگيريم، موفقيت از آن ما خواهد بود. من بازيکنان خوبی در اختيار دارم و از همه آن‌ها مطمئن هستم. اگر ما فوتبال مان را به آن‌ها تحميل کنيم، پيروزی از آن ما خواهد بود.

در اين حين خبرنگاری بحرينی به زبان فارسی و با آگاهی از يکی از مصاحبه‌های انتقادهای کی‌روش، گفت: فوتبال بحرين امکانات بسيار خوبی دارد. آيا شما از امکانات فوتبال ايران راضی هستيد؟ که کی‌روش سياستمدارانه به اين سوال پاسخ داد و گفت: الان فقط بايد درباره بازی فردا صحبت کنيم. ما در اردوی مان خيلی مسايل را در نظر گرفته ايم و بهتر است سوال‌ها معطوف به مسايل فنی باشد. زيرا می‌توانم بگويم که ما کاملا آماده ديدار برابر بحرين هستيم.

کی‌روش در پاسخ به اين سوال که آيا شناخت‌تان از بحرين کامل شده است؟ گفت: ما همه مسايل را بررسی کرديم و شناخت خوبی از اين تيم داريم. تمام اطلاعات لازم را از اين تيم کسب کرده‌ايم و من خيلی خوب نسبت به ذهنيت انگليسی حاکم بر اين تيم آگاهی دارم و با توجه به سابقه حضورم در فوتبال انگليس اين فضا را می‌شناسم. من نگرانی نسبت به آنچه که بحرين می‌خواهد انجام دهد، ندارم. بلکه نکته مهم اين است که ما چگونه برنامه‌مان را در زمين ارائه دهيم.

او به شوخی گفت: اگر می‌شد در جلسه فنی فردای اين تيم شرکت کنم، خيلی خوب بود. اما متاسفانه اين امکان پذير نيست.

وی درباره اظهارنظر سرمربی بحرين که گفته بود من تاتنهامی هستم و کی‌روش منچستری، گفت: تنها چيزی که می‌توانم در اين رابطه بگويم اين که است بعد از ۶ سال حضور در انگليس نسبت به تفکر مربيان انگليسی اشراف دارم. مهم نيست که در بازی فردا کدام مربی تاتنهامی است و کدام مربی منچستری. مربيان انگليسی ايده جنگجويانشان را به بازيکنان منتقل می‌کنند و ما هم اين کار را انجام می دهيم، ‌تنها چيزی مهم است اين که مردم به ورزشگاه بيايند و رکورد ۷۶ هزار تماشاگر در بازی با اندونزی را بشکنند. مطمئن هستم ديدار فردا بازی خيلی خوبی خواهد شد. ما با ذهنيت فوتبالی‌مان می‌توانيم نتيجه‌ دلخواه را کسب کنيم.

به گزارش ايسنا،‌ کی‌روش درباره حساسيت اين بازی در تداوم صدرنشينی ايران گفت: همه چيز بازی فردا سه امتياز است. همه فکر و ذکرمان معطوف سه امتياز بازی است. ما در خانه بازی داريم و اين يک برتری است. ما می‌خواهيم تا پايان مسابقات صدرنشينی‌مان را حفظ کنيم. اگر هوشمندانه بازی کنيم، سه امتياز اين بازی را هم می‌گيريم. فکر می‌کنم می‌شود اسم اين بازی را ديدار سه امتيازی گذاشت.

خبرنگاری از کی‌روش پرسيد، با توجه به سابقه بحرين اين تيم در خط حمله تهاجمی است و در خط دفاع بازی کندی را ارائه می‌دهد، شما برای اين مساله چه برنامه‌ای داريد که کی‌روش گفت: درست است که بحرين تيم قدرتمندی است و در حمله سريع و در دفاع فشرده بازی می کند، اما من نمی توانم استراتژی تيمم را بگويم. چون مربی حريف آگا ه می شود، پس بهتر است بازی فردا را ببينيد و آن وقت متوجه استراتژی ما خواهيد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016