پنجشنبه 21 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بلاژویچ: این برد را در خواب هم نمی‌دیدم، فارس

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برتری 6 بر صفر تیم کشورمان برابر بحرین گفت: در خواب هم چنین پیروزی بزرگی را تصور نمی کردم.

میروسلاو بلاژویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری 6 بر صفر ایران برابر بحرین گفت: چنین پیروزی بزرگی را هم در خواب تصور نمی‌کردم. ایران بسیار عالی بود و عالی بازی کرد. جشن واقعی فوتبال ایران شب گذشتخ برگزار شد. جشنی که ایرانی‌ها مستحقش بودند. من امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران قله‌های افتخار آسیا را فتح کنند.

وی در مورد اینکه اگر بحرین 10 نفره نمی‌شد ایران می‌توانست پیروز شود،‌ تصریح کرد: ‌بحرین با 11 بازیکن هم هم می‌باخت. بازی با تیم‌هایی که یک بازیکنشان اخراج می‌شود و یک نفر کمتر دارند، خیلی سخت‌تر است. ایران خیلی عالی بازی کرد و یک پیروزی بزرگ به دست آورد. بازیکنان ایران بسیار حرفه‌ای بازی کردند و گل‌هایی که زده شد بسیار زیبا بود. ملت ایران از این پیروزی شاد شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم مس کرمان در ادامه در مورد بازی شنبه آینده با پرسپولیس گفت: قطعا این دیدار یکی از بازی‌های جالب نیم فصل لیگ خواهد بود. ما سعی می‌کنیم بهترین بازی خود را برابر پرسپولیس انجام دهیم و به آنچه استحقاقش را داریم، برسیم.

بلاژویچ در مورد اینکه قرار است پاداش پیروزی برابر پرسپولیس را او تعیین کند، گفت: ‌اگر پرسپولیس را ببریم سر تک تک بازیکنان را می‌بوسم. این پاداش من است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016