پنجشنبه 21 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي كريمي: هيچ علاقه‌اي به مربي‌گري ندارم، ایسنا

علي كريمي از بحث‌هايي كه برخي محافل در چند روز گذشته پيرامون علاقه‌ي او به مربي‌گري راه انداختند انتقاد كرد و گفت: هيچ علاقه‌اي به مربي‌گري ندارم و متاسفم كه برخي مطبوعات و رسانه‌ها به جاي كمك به پيشرفت فوتبال ايران فقط دوست دارند به اين حاشيه‌ها بپردازند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هافبك تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان تمرين امروز اين تيم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: خدا را شكر تيم ملي بازي خوبي را انجام داد و بازي با بحرين هم به خوبي و خوشي تمام شد. اميدوارم كه اين پيروزي‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

وي درباره شرايط پرسپوليس هم گفت: من و ديگر ملي‌پوشان امروز به تمرين تيم اضافه شديم و خوشبختانه بازيكنان ديگر هم در اين مدت خوب تمرين كردند و امروز شاداب و سرحال بودند. اميدواريم كه با دست پر از كرمان بازگرديم چرا كه مي‌دانيم بازي سختي با مس داريم.

كريمي ادامه داد: مس هم در هفته گذشته نخستين برد خود را به دست آورده اما پيروزي آن‌ها بر سپاهان دليل نمي‌شود كه آن‌ها را مقابل پرسپوليس از پيش برنده بدانيم. شرايط هر بازي فرق مي‌كند و هر تيمي كه خوب كار كند مي‌تواند پيروز ميدان باشد.

كريمي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه از او پرسيد فكر مي‌كنيد با پيروزي مقابل مس پرسپوليس از بحران خارج مي‌شود گفت: ما الان هم در بحران نيستيم و در هفته نهم جزو شش تيم بالاي جدول هستيم و من اين را قبول ندارم كه پرسپوليس در بحران است. مطمئن باشيد كه پرسپوليس بهتر از اين هم مي‌شود.

هافبك پرسپوليس درباره اين موضوع كه تماشاگران فوتبال بايد چه ويژگي‌هايي داشته باشند گفت: هواداران خودشان مي‌دانند كه بايد چگونه برخورد كنند. فقط در ورزشگاه‌ها برخي افراد هستند كه جو را به هم مي‌ريزند. ما بهترين تماشاگران دنيا را داريم كه در هيچ جا نمي‌توانيم آن‌ها را پيدا كنيم. من همين جا مي‌خواهم از آن‌ها تشكر كنم كه در بازي ايران با بحرين هم سنگ تمام گذاشتند و تيم ملي را 90 دقيقه تشويق كردند.

علي كريمي درباره آسيب ديدگي خود هم به ايسنا گفت: مصدوميتم كمي بهتر شده و اميدوارم كه به بازي با مس برسم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




علي كريمي در بازي پرسپوليس مقابل صبا و همچنين ايران و فلسطين پس از تعويضش از روي نيمكت با بازيكنان صحبت مي‌كرد. وي درباره شائبه‌هايي كه در چند روز اخير پيرامون صحبت‌هاي او بر روي نيمكت به وجود آمده بود گفت: متاسفانه اين مسئله‌اي است كه مطبوعات راه انداختند. من نمي‌فهمم آيا تشويق هم‌تيمي‌هايم به معني اين است كه من مي‌خواهم تيم را كوچ كنم. آيا هر كسي كه بقيه را تشويق مي‌كند، مي‌خواهد مربي‌گري كند؟ اتفاقا اصلا هم اين جوري نيست و من دوست ندارم مربي‌گري كنم. متاسفانه در چند روز گذشته برخي از رسانه‌ها روي اين موضوع مانور دادند در حالي كه اصلا نبايد به دنبال اين موضوع‌ها رفت. فوتبال ما نياز به پيشرفت دارد و با پرداختن به اين حاشيه‌ها هم چيزي به فوتبال‌مان اضافه نمي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016