پنجشنبه 21 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اختلاف بر سر چند بازیکن "لوکا" را فراری داد! مهر

حضور همزمان مدیرعامل باشگاه سپاهان و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در تمرین عصر چهارشنبه زردپوشان باعث علنی شدن اختلاف نظر علیرضا رحیمی و "لوکا بوناچیچ" شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان این روزها درگیر حواشی زیادی است که آخرین آن به تمرین عصر امروز چهارشنبه زردپوشان مربوط می شود.

درحالیکه به نظر می رسید اختلاف نظر لوکا بوناچیچ و علیرضا رحیمی تنها بر سر اخراج محسن بنگر از سوی این مربی کروات است، امروز مشخص شد مدیرعامل باشگاه با تصمیم گیری‌های سرمربی تیمش به هیچ عنوان موافق نیست و دامنه اختلاف آنها وسیع‌تر از آن است که تصور می شد.

لوکا بوناچیچ که در آخرین تصمیم خود رای به مرخصی اجباری کریم قنبری داده بود امروز با حضور در محل تمرین زردپوشان غافلگیر شد، چراکه علاوه بر مدیرعامل باشگاه، کریم قنبری، محسن بنگر، رحمان احمدی، فرزاد حاتمی و حسین پاپی، بازیکنان مورد غضب او به دستور رحیمی مهیای شرکت در تمرین شده بودند.

این مربی کروات که پیش از این اعلام کرده بود، تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکنان و کریم قنبری ندارد پس از آنکه متوجه شد باید با حضور آنها تمرین را برگزار کند، محل تمرین را ترک کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تمرینات تیم فوتبال سپاهان با رفتن بوناچیچ زیر نظر کریم قنبری دنبال شد و این تمرین تماشاگری ویژه به نام علیرضا رحیمی داشت. او در خصوص اتفاقات تمرین امروز سپاهان به خبرنگار مهر گفت: این بازیکنان جزو سرمایه‌های باشگاه هستند و با توجه به اینکه سپاهان امسال علاوه بر مسابقات لیگ برتر و جام حذفی باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان برود، نباید به راحتی از آنها چشم پوشی کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مشکل این بازیکنان انضباطی است، بوناچیچ باید بصورت کتبی به ما اعلام کند تا در خصوص وضعیت آنها تصمیم گیری کنیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016