چهارشنبه 4 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيم فوتبال شهرداری ياسوج بازهم شگفتی آفريد، مهر

ياسوج - خبرگزاری مهر: تيم فوتبال شهرداری ياسوج که با بازيهای درخشان خود در ليگ يک و همچنين جام حذفی فصل گذشته توانست نگاهها را در فوتبال کشور به خود معطوف کند، اکنون نيز با حذف تراکتورسازی تبريز از گردونه رقابتهای جام حذفی کشور، کلکسيون شگفتی آفرينی خود را تکميل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته تيم فوتبال شهرداری ياسوج در اولين حضور خود در ليگ دسته اول فوتبال کشور تنها دو امتياز ديگر نياز داشت تا قدم به ليگ برتر نهد اما در نهايت اين تيمهای با تجربه داماش گيلان و فجر سپاسی شيراز بودند که مسافر ليگ برتر شدند.

اين تيم همچنين سال گذشته در جام حذفی کشور توانست تيم ذوب آهن اصفهان را درست چند روز پس از کسب عنوان نائب قهرمانی آسيا در فولادشهر حذف کند و با شکست کاوه تهران، رقيب آبی پوشان پايتخت در مرحله يک چهارم نهايی شود.

اگر چه شهرداری ياسوج در يک بازی آبرومندانه نتيجه را به استقلال واگذار کرد اما نه اين شکست در جام حذفی و نه حتی عدم صعود به ليگ برتر چيزی از ارزشهای اين تيم جوان کم نکرد.

با اين حال عصر سه شنبه و در روزی که استاديوم هشت هزار نفری تختی ياسوج ۱۲ هزار نفر را بر روی سکوهای خود و ساختمانهای اطراف می ديد، دو تيم شهرداری ياسوج و تراکتورسازی تبريز در مرحله يک شانزدهم نهايی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

اگرچه دوتيم در يک بازی پاياپای در ۱۲۰ دقيقه به تساوی رضايت دادند اما در نهايت اين تيم شهرداری بود که تيم تراکتورسازی تبريز را در ضربات پنالتی با نتيجه چهار بر سه شکست داد و رقيب سرسخت خود را از جام حذفی کنار گذاشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




۱۲۰ دقيقه حاکم ميدان بوديم

سرمربی تيم شهرداری ياسوج در خصوص اين بازی گفت: تيم شهرداری با يک بازی منطقی در طول ۱۲۰ دقيقه حاکم توپ و ميدان بود.

عباس چمنيان در پايان بازی عصر سه شنبه تيم فوتبال شهرداری ياسوج با تراکتورسازی تبريز افزود: بازيکنان شهرداری به خوبی برنامه های کادر فنی را در زمين پياده کردند و تيم ما حتی فرصت داشت در جريان بازی پيروز ميدان شود.

وی بيان کرد: نبايد فراموش کنيم که تيم تراکتورسازی تيم بزرگی است و مربی بزرگی نيز دارد و شهرداری در مقابل همچون تيمی پيروز ميدان شد.

چمنيان بيان داشت: تيم شهرداری در چند بازی اخير روند صعودی داشته و اميدوارم اين روند در بازی های آينده ليگ و جام حذفی ادامه يابد.

وی همچنين با اشاره به حضور گسترده تماشاگران در اين بازی گفت: بی شک داشتن اين همه هوادار برای هرتيمی نعمت بسيار بزرگی است و خوشبختانه ما از اين نعمت برخوردار هستيم.

روزی که تماشاگران هم پا به توپ شدند

در اواسط نيمه دوم اين بازی يک تماشاگر وارد زمين شد و پس از آنکه به سمت سياوش اکبرپور بازيکن تراکتورسازی رفت و او را بوسيد، توسط پليس دستگير شد.

در اواخر نيمه دوم نيز تماشاگری ديگر با عبور از فنسهای دور زمين به سمت مهرداد قباخلو مهاجم تيم شهرداری ياسوج رفت و وی را در آغوش گرفت.اين تماشاگر نيز توسط نيروهای پليس دستگير شد.

با اين حال پس از پايان بازی و برد تيم شهرداری ياسوج بيش از دو هزار تماشاگر با عبور از فنس ها وارد زمين شدند و بازيکنان شهرداری را بر دوش کشيدند.

تماشاگران همچنين با حضور در خيابانهای مرکزی شهر ياسوج به شادی پرداختند و دقايقی عبور و مرور در مرکز اين شهر را مختل کردند.

با اين حال جوانان کهگيلويه وبويراحمد امسال نيز چون سالهای اخير چشمشان به افتخار آفرينی تنها تيم پايتخت طبيعت ايران است.

جوانانی که نه سينما دارند، نه سرگرمی و نه کمترين امکانات تفريحی و تنها دلخوشيشان بازيهای شهرداری است و اميدی که به صعود اين تيم به ليگ برتر و موفيت در جام حذفی بسته اند.

نوبت مسئولان استان است

تيم شهرداری ياسوج در حالی توانست تراکتور را شکست دهد که بی ثباتی مديريتی در شهرداری اين شهر مشکلاتی را برای اين تيم ايجاد کرده است.

طی چهار ماه گذشته و پس از استعفای "محمد بهرامی" شهردار و مديرعامل سابق باشگاه شهرداری، شهر ياسوج سه سرپرست شهرداری و تيم شهرداری سه مديرعامل به خود ديده است.

بر اين اساس هنوز اين تيم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و بخشی از قرارداد بازيکنان پرداخت نشده است.

سرمربی شهرداری در خصوص مشکلات مالی اين تيم گفت: کادر فنی و بازيکنان برادری خود را ثابت کرده اند و با تمام توان برای موفيقت اين تيم تلاش می کنند.

چمنيان افزود: مسئولان استان نيز بايد نگاه ويژه ای به اين تيم که نماينده مردم اين استان است، داشته باشند و حمايت های مادی و معنوی بيشتری از تيم به عمل آورند.

وی تصريح کرد: شک نکنيد اگر امکانات و بستر لازم فراهم شود، تيم شهرداری ياسوج با پتانسيلی که دارد و حمايت بی نظير هوادارانش، می تواند به ليگ برتر صعود کند.

مشکلات مالی شهرداری به زودی رفع می شود

با اين حال رئيس شورای شهر ياسوج از رفع مشکلات مالی اين تيم در آينده ای نزديک خبر داد.

ابراهيم عبدالی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تيم شهرداری نماينده همه مردم استان است و شورای شهر و شهرداری ياسوج با تمام توان از اين تيم حمايت می کند و از استاندارمحترم استان نيز می خواهيم به اين تيم کمک کند.

وی بيان کرد: تلاش می کنيم اعتباری را برای تيم جذب و مطالبات بازيکنان و کادر فنی را در هفته آينده پرداخت کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016