دوشنبه 16 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی: برد در بحرين ۹۰ درصد راه صعود است، مهر

- نيم فصل دوم راه‌آهن واقعی را ببينيد

سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن با بيان اينکه تيم ملی می‌تواند با پيروزی برابر بحرين در منامه ۹۰ درصد راه صعود به مرحله بعد را طی کند، گفت: ايران از نظر فوتبالی از تيم بحرين سرتر است.

علی دايی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرين وضعيت تيم فوتبال راه‌آهن شهرری ضمن بيان مطلب فوق افزود: بازيکنانم در اين مدت تمرينات خوبی را پشت سر گذاشتند و کاملا با انگيزه هستند. من هم از عملکردشان راضی‌ام و اميدوارم بتوانيم با آمادگی بيشتری در ادامه مسابقات ليگ به ميدان برويم.

وی در مورد اينکه چرا راه‌آهن در هشت ديدار گذشته‌اش در ليگ و جام حذفی پيروز نشده است، افزود: شما ببينيد تساوی با تيم استقلال در ورزشگاه آزادی آنهم در حاليکه حدود ۶۰ دقيقه از آنها پيش بوديم، کسب نتيجه تساوی در مصاف با سپاهان و مس در کرمان در شرايطی که چندين موقعيت گلزنی را در اين دو بازی از دست داديم، نتايج قابل قبولی بود. گرچه من انتظار نتيجه بهتری از تيمم در اين ديدارهای مهم داشتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن شهرری ديدار با سايپا مهرکرج در رقابت‌های جام حذفی را تنها بازی ضعيف تيمش در هفته‌های گذشته دانست و خاطرنشان کرد: در هفته‌های اخير تيم ما برابر تيم‌‎های مدعی عملکرد خوبی داشت که اين نشان می‌دهد راه‌آهن به ثبات رسيده است.

وی با ابراز اطمينان از اينکه بزودی وضعيت تيم راه‌آهن مطلوب خواهد شد، ادامه داد: بازيکنان تيم نسبت به پتانسيل و امکاناتی که داشته‌ايم تاکنون بد کار نکرده‌اند. تيم ما در اين مدت عملکرد خوبی داشته است ولی اگر بدشانسی و بی‌دقتی مهاجمان نبود، نتايجی به مراتب بهتر را کسب می‌کرديم.


دايی در مورد تعطيلی ليگ و اينکه اين وقفه به سود تيم راه‌آهن خواهد بود، اظهار داشت: تيم راه‌آهن در هفته‌های اخير عملکرد خوبی داشته اما اين اتفاقی است که دست ما نبوده و به خاطر ديدارهای مهم تيم ملی، ليگ به وقفه افتاده است.

وی با بيان اينکه تيم راه‌آهن شکل واقعی خود را در نيم فصل دوم خواهد گرفت، تاکيد کرد: در اين مدت با شرايطی که داشتيم، سعی کرديم نقاط ضعف تيم را برطرف کنيم و به نتيجه گيری در بازی‌های باقيمانده نيم فصل نخست هم اميدواريم. گرچه اين ديدارها بسيار سخت است اما مطمئنم می‌توانيم در اين ديدارها عملکرد بهتری داشته و در پايان نيم فصل به جايگاه خوبی برسيم.

سرمربی تيم فوتبال راه‌آهن شهرری در مورد اينکه انتظار می‌رفت تيمی که دايی هدايت آن را برعهده دارد جايگاه بهتری در جدول رده بندی ليگ کسب کند؟، خاطرنشان کرد: شما بايد تمام شرايط را نگاه کنيد و اينکه ما می‌توانستيم در چندين ديدار که با نتيجه مساوی به پايان رسيد پيروز شويم اما مطمئنا در آينده شرايط بهتر خواهد شد. بدون شک راه‌آهن واقعی و آن تيمی که خودم دوست دارم را می‌‎توانيد از نيم فصل دوم مشاهده کنيد.

وی با آرزوی موفقيت برای تيم ملی در ديدار حساس با بحرين ادامه داد: به نظر من با پيروزی تيم ملی برابر بحرين در منامه ۹۰ درصد راه صعود به مرحله بعد طی خواهد شد، اميدوارم تيم ملی بتواند در بحرين به پيروزی دست يابد و کار را تمام کند.

کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال کشورمان و آقای گل فوتبال ملی جهان، ادامه داد: تيم ايران از لحاظ فوتبالی از بحرين سرتر است و در بازی رفت هم با پيروزی پر گل مقابل اين تيم عربی، اين مسئله را نشان داد.

وی در اين خصوص خاطرنشان کرد: البته بحرينی‌ها در زمين خود دست و پا بسته نيستند و به فکر جبران اين شکست با استفاده از تمامی امکانات‌شان هستند اما اگر بازيکنان تيم ملی در زمين باهوش بازی کنند و دستور تاکتيکی کادر فنی را ارائه کنند می توانند اين تيم را در خانه‌اش شکست دهند.

دايی در پايان در مورد عملکرد "کارلوس کی‌روش" در تيم ملی فوتبال ايران گفت: اين مربی تا اين لحظه توانسته عملکرد مناسبی داشته باشد و با تيم ملی نتايج خوبی را کسب کند، ضمن اينکه همه ما وظيفه داريم به او برای موفقيت تيم ملی کمک کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016