دوشنبه 16 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: تا جام جهانی شايد هزار اتفاق بيفتد، اميدوارم بازی با قطر يک ديدار تشريفاتی شود، ايسنا

- هر طور کی‌روش بخواهد در خدمت تيم ملی هستم

علی کريمی گفت: نتيجه عکس MRI دوم پايم فردا مشخص می‌شود، و هر طور سرمربی تيم ملی صلاح بداند در خدمت اين تيم خواهم بود.

هافبک تيم ملی فوتبال ايران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت جسمانی‌اش، اظهار کرد: شرايط خوبی دارم و منتظر نتيجه عکس MRI دوم هستيم تا پزشکان نظر نهايی را درباره روند بهبود‌ی‌ام بدهند. اينکه به بازی با بحرين يا اندونزی برسم يا خير بسته به نظر کارلوس کی‌روش دارد که در اين باره با وی صحبت خواهم کرد و هر طور او صلاح بداند در خدمت تيم ملی هستم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در حال حاضر دردی احساس نمی‌کنم و اکنون عضله پايم بيشتر حالت گرفتگی دارد. طبق نظر پزشکان و وضعيتی که خودم احساس می‌کنم در فاصله ۱۰ روز گذشته تا الان خيلی بهتر شدم و روند بهبودی قابل قبول بوده است. در هر حال اگر کادر فنی بخواهد همراه تيم ملی می‌روم و اگر نخواهند هم می‌مانم و برای تيم آرزوی موفقيت می‌کنم.

کريمی در ارزيابی‌اش از بازی با بحرين نيز به ايسنا گفت: اين بازی هم مثل ساير بازی‌های تيم ملی است و فقط می‌دانيم بحرينی‌ها بخاطر نتيجه بازی رفت، در بازی برگشت برای جبران حاضر می‌شوند. از طرفی بازيکنان تيم ايران هم روحيه خوبی دارند و انشاالله با يک فوتبال زيبا بتوانيم پيروز شويم.

وی درباره بازی با اندونزی و اقدماتی که فدراسيون کشور از جمله درخواست تغيير مکان مسابقه، تعويض هتل تيم ايران و... انجام می‌دهد، خاطر نشان کرد: اندونزی ديگر چيزی برای از دست دادن ندارد. آنها اين کارها را می‌کنند تا بلکه دست‌شان به جايی بند شود و در بازی‌های آتی نتيجه بگيرند، در حالی که بی‌فايده است و تيم ايران می‌تواند اندونزی را در کشورش هم شکست دهد. اميدوارم ملی‌پوشان با دست‌پر از دو مسابقه آينده برگردند و کار صعودمان به مرحله بعدی به روز آخر نکشد. اميدوارم بازی برگشت برابر قطر در تهران يک مسابقه تشريفاتی برای تيم ايران شود.

باسابقه‌ترين بازيکن تيم ملی همچنين درباره روند اضافه شدن بازيکنان جوان به اين تيم، تصريح کرد: در فوتبال ايران جوان‌های مستعد زيادی هستند که می‌توانند آينده خوبی داشته باشند و به تيم ملی هم راه يابند. آنها ذخيره‌های خوبی برای نفرات فعلی تيم ايران هستند و قطعا به مرور به جمع بازيکنان با تجربه تيم اضافه خواهند شد. نبايد فراموش کنيم که تا جام جهانی سن و سال بعضی بازيکنان اصلی تيم بالا می‌رود و در هر مقطع ممکن است نتوانند در شرايط ايده‌آل در خدمت تيم باشند. می‌دانم با حضور کی‌روش بهترين بازيکنان جوان ما کم‌کم به تيم ملی راه پيدا می‌کنند.

کريمی در پاسخ به اين سوال که آيا خودتا تا شروع جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل، همچنان کيفيت فعلی را خواهيد داشت و در تيم ايران هستيد، گفت: آينده، شرايط را معلوم می‌کند. تا مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ هزار اتفاق می‌افتد و هيچ چيز را نمی‌شود پيش‌بينی کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016