پنجشنبه 19 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سجاد بهروزي: بايد در دوضرب برنز مي گرفتم، ایسنا

سجاد بهروزي از عملکرد خود در رقابتهاي وزنه برداري قهرماني جهان بسيار ناخرسند است و توقع بيشتري از خود داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به پاريس، سجاد بهروزي، سبک وزن ترين وزنه بردار ايران در هفتاد و نهمين دوره رقابتهاي جهاني وزنه برداري، درحالي به کار خود در رقابتي نفس گير پايان داد که حداقل 10 کيلوگرم با شرايط آرماني و رکوردگيري هاي تمريني خود فاصله داشت. او در يک ضرب نتوانست به رکورد 150 کيلوگرم برسد و در دوضرب بالاتر از 176 کيلوگرم نرفت تا در مجموع با رکورد 321 کيلوگرم به نتيجه بسيار ضعيف نهمي دست پيدا کند.

او پس از اين رقابت نااميد کننده که نشان داد سطح مسابقه ها بسيار بالا است، در گفت و گو با خبرنگار ايسنا اظهار کرد: « خيلي بد بود. فکرش را هم نمي‌کردم اين طور شود. بايد در دوضرب بهتر مي بودم. اما خيلي بد بود.»

وي ادامه داد:« در يک ضرب توقع چندان بالاتري نداشتم. 145 کيلوگرم بد نبود، اما در دوضرب فکرش را هم نمي كردم که نتوانم وزنه 182 کيلوگرم را مهار کنم. حداقل توقع من اين بود که اين وزنه را بالاي سر ببرم، اما هرچه کردم نشد.»

بهروزي با حسرت و درحالي که هنوز از عملکردش ناراحت بود، يادآور شد:« اگر ميتوانستم اين وزنه را مهار کنم، ديگر هيچ نگراني نداشتم. با مهار وزنه 182 کيلوگرم مي دانستم که مدال برنز دوضرب براي من است، اما متاسفانه اين اتفاق نيفتاد.»



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نفر نهم دسته 69 کيلوگرم مردان که شش سال پيش در دسته 56 کيلوگرم همين رقابتها همين رتبه را کسب کرده بود، در مورد المپيک گفت:« من تازه به وزن 69 کيلوگرم آمده ام. هنوز در اين وزن جا نيفتاده ام، اما فکر مي‌کنم براي المپيک شرايط تغيير کند. وزن بدنم بهتر مي‌شود و ميتوانم به رکوردهاي بهتري برسم. اين تجربه خوبي بود تا در المپيک عملکرد خوبي داشته باشم. البته پيش از آن بايد شانس حضور در المپيک هم داشته باشم.»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016