یکشنبه 22 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آخرين اخبار از تيم ملی در اندونزی، سفر ۱۲ ساعته ملی‌پوشان به جاکارتا، ايسنا

اولين تمرين عصر امروز برگزار می‌شود

تيم ملی فوتبال ايران پس از کسب نتيجه مساوی برابر بحرين و پس از يک سفر طولانی، شنبه شب وارد جاکارتا پايتخت اندونزی شد تا روز سه شنبه برابر تيم ملی اين کشور قرار گيرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، خسرو والی‌زاده مدير رسانه ای تيم ملی ايران درباره سفر اين تيم به اندونزی گفت: تيم ملی بامداد شنبه از منامه عازم دوحه قطر شد. اين پرواز تنها ۳۵ دقيقه به طول انجاميد. اعضای تيم ملی پس از دوساعت و نيم توقف در فرودگاه دوحه، از اين کشور با يک پرواز مستقيم که ۹ ساعت طول کشيد، به جاکارتا پرواز کردند و ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی وارد فرودگاه سوکارنو اين شهر شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ايران سپس به هتل "ساهيد جايا" جاکارتا منتقل شده و بازيکنان پس از صرف شام بلافاصله به اتاق های خود رفتند تا استراحت کنند. کادر فنی به منظور رفع خستگی بازيکنان به دليل سفر طولانی، صبح يکشنبه را نيز به آنان استراحت داد.

نخستين تمرين تيم در اندونزی ساعت ۱۶ (۱۲:۳۰به وقت ايران) يکشنبه انجام می شود.

ديدار برگشت تيم های ملی اندونزی و ايران ساعت ۱۹ سه شنبه ۲۴ آبان به وقت محلی (۱۵:۳۰به وقت ايران) در جاکارتا برگزار خواهد شد.

در حاشيه:

انجام امور تشريفات فرودگاهی تيم ايران در فرودگاه جاکارتا زمان زيادی نبرد؛ زيرا حامد مومنی يکی از اعضای اجرايی کادر تيم ملی يک روز قبل به جاکارتا رفته و مقدمات کار را فراهم کرده بود.

فدراسيون اندونزی هتل مناسبی را برای تيم ايران درنظر نگرفته و با اينکه هتل ساهيد جايا ظاهرا پنج ستاره است؛ اما امکانات آن در حد يک هتل سه ستاره است. در اتاق ها اينترنت وجود ندارد و برای استفاده از اينترنت بايد به طبقه همکف هتل يا (بيزينس سنتر) مراجعه کرد. اتاق های هتل شرايط هتل های پنج ستاره را ندارد و در مجموع انتظار می رفت برای تيم ايران هتل مناسب تری درنظر گرفته شود.

همچنين اين هتل به دليل برگزاری بازيهای جنوب شرق آسيا در اندونزی، بسيار شلوغ است و تيم هايی از کشورهای گوناگون اين منطقه آسيا در آن مستقر هستند.

هوای جاکارتا گرم و شرجی است و باران های موسمی در اين فصل سال در اين شهر می بارد. به طور مثال صبح يکشنبه يکباره باران شديدی باريدن گرفت و پس از دقايقی متوقف شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016