یکشنبه 22 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: بدست آوردن پيراهن پرسپوليس آسان شده است، مهر

کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس گفت متاسفانه برخی پيراهن پرسپوليس را آسان بدست آورده‌اند اما در پايان فصل نيز به راحتی آن را از دست خواهند داد.


کريم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضورش در تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس گفت: درحال حاضر شرايط بازيکنان پرسپوليس خوب است و تمرينات منظمی را پشت سر می گذارند البته با اضافه شدن ملی پوشان شرايط بهتر از اين هم خواهد شد. در اين فصل تيم پرسپوليس بالا و پايين زياد داشته است و ما به دنبال اين هستيم که به ثبات برسيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس خاطر نشان کرد: من با برخی از بازيکنان تيم صحبت کردم و به آنها گفتم که متاسفانه بدست آوردن پيراهن تيم پرسپوليس آسان شده اما در پايان فصل نيز ممکن است به راحتی آن را از دست بدهيد. شما از بابت بازی در تيم پرسپوليس به خيلی چيزها رسيده‌ايد و می توانيد به خيلی چيزهای ديگر نيز برسيد، بنابراين بايد بدانيد که در چه تيمی بازی می کنيد. شما بايد در قبال پيراهن پرسپوليس احساس مسئوليت بيشتری داشته و در قبال اين مسئوليت به هواداران پاسخگو باشيد.

کاپيتان پيشين تيم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به شايعاتی که در خصوص احتمال تغيير در کادر فنی تيم پرسپوليس مطرح می شود، تاکيد کرد: در جلساتی که من با آقای رويانيان داشتم ايشان تاکيد کرد، صحبت‌هايی که وی با برخی از مربيان خارجی انجام داده مربوط به فصل آينده است.

وی افزود: البته همه چيز بستگی به عملکرد کادر فنی تا نيم فصل دارد. در عين حال در باشگاه پرسپوليس هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و نمی توان چيزی را پيش بينی کرد. مسئولان باشگاه و هواداران بايد بدانند که بايد بر مبنای داشته‌های خود از تيم پرسپوليس در اين فصل توقع داشته باشيم.

باقری خاطر نشان کرد: من قبلا هم گفته بودم که اگر به پرسپوليس باز می گردم، فقط می‌خواهم در کنار بازيکنان بوده، با آنها تمرين کرده و از نظر روحی روانی به آنها کمک کنم. به هر حال پرسپوليس تيمی است که سال‌ها در آن بازی کردم و دوست دارم در کنار اين تيم باشم. من نه قصد بازی کردن دارم، نه می‌خواهم پستی بگيرم و نه مربی‌شوم.

کاپيتان پيشين تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: متاسفانه برخی از خبرنگاران در خصوص حضور من بدين شکل در تيم پرسپوليس انتقاد می کنند و می گويند حضور باقری در کنار تيم پرسپوليس چه فايده‌ای دارد؟ من فقط در پاسخ به آنها می توانم بگويم که نيت من خير بوده و فقط در شرايط فعلی قصد کمک به تيم پرسپوليس را دارم.

وی همچنين تصريح کرد: در حال حاضر روی بازيکنان تيم شناخت خوبی دارم و می دانم که کدام يک از آنها از نظر روحی و روانی شرايط خوبی ندارند. من با آنها صحبت می کنم و تلاش خواهم کرد از نظر روحی و انگيزه روی آنها تاثير مثبت بگذارم. اميدوارم با شروع ليگ برتر و پيروزی مقابل سپاهان، تيم ما دوران جديدی را آغاز کند.

باقری در خصوص جلسه‌ای که با "کارلوس کی‌روش" داشته است، گفت: من چند روز پيش با کی‌روش جلسه ای داشتم و اگر قرار باشد اتفاقی بيفتد خود ايشان تصميم گرفته و اعلام خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016