سه شنبه 24 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مقدماتی جام جهانی ‌‌٢٠١٤ برزيل: شکست ژاپن و کره‌جنوبی و پيروزی استراليا و چين، لبنان هم صعود کرد، ايسنا

روز پنجم از مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل در آسيا با شکست ژاپن و کره جنوبی و پيروزی استراليا و چين همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه بازی‌های مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزيل در آسيا امروز چند بازی در گروه‌های مختلف برگزار شد که طی آن ژاپن و کره جنوبی مقابل رقبای خود تن به شکست دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در گروه A، تيم فوتبال چين که ديگر اميدی به صعود از گروهش ندارد، ميهمان سنگاپور بود و در پايان توانست با چهار گل اين تيم را شکست دهد تا جمع امتيازاتش را به عدد شش برساند.

در گروه B، لبنان شگفتی ساز شد و توانست در خانه با نتيجه‌ دو بر يک کره جنوبی را شکست دهد. لبنان با اين پيروزی ۱۰ امتيازی شد و به همراه کره‌جنوبی صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرد، اما به دليل تفاضل کمتر نسبت به کره‌ای‌ها در رده دوم جدول باقی ماند.

در ديگر بازی اين گروه کويت و امارات از دقايقی پيش به مصاف هم رفته‌اند که امارات تا دقيقه ۲۵ با نتيجه يک بر صفر از حريفش پيش است.

اما در گروه C، کره شمالی حذف شده، با يک گل ژاپن را شکست داد. البته ژاپن پيش از اين بازی به همراه ازبکستان صعود خود را به مرحله پايانی مقدماتی جام جهانی قطعی کرده بود و انگيزه زيادی برای اين ديدار نداشت.

در ديگر ديدار اين گروه ازبکستان با چهار گل تاجيکستان را در هم کوبيد تا با ۱۳ امتياز بالاتر از ژاپن به صدر اين جدول اين گروه صعود کند.

همچنين در گروه D، استراليا در خانه تايلند با يک گل پيروز شد. در بازی ديگر اين گروه تا ساعاتی ديگر عربستان ميزبان عمان خواهد بود که نتيجه‌ اين بازی تا حد زيادی سرنوشت تيم دوم صعود کننده از اين گروه را مشخص خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016