شنبه 28 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كي روش رفت، اما بر مي‌گردد! ایسنا

مدير رسانه‌اي تيم ملي فوتبال ايران با رد شايعه تهديد كي روش مبني بر، برنگشتن او به ايران به خاطر كمبود امكانات براي تيم ملي گفت: ديشب با كي روش بودم كه او نه عصباني بود و نه از مشكلات تيم ملي حرفي زد؛ او گفت به مرخصي مي‌رود، اما زمان بازگشت به ايران را اطلاع خواهد داد.

خسرو والي زاده درباره برنامه آينده كارلوس كي‌روش به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: كي‌روش صبح امروز (شنبه) ايران را ترك كرد، اما نمي دانم به كدام كشور عزيمت كرد. او به مرخصي رفته، اما معلوم نيست چه زماني برگردد. بايد برنامه رقابت‌هاي ليگ قهرمان آسيا مشخص شود تا بر اساس آن بتواند براي اردوهاي تيم ملي برنامه‌ريزي كند. هنوز هيچ چيز از جمله برنامه‌هاي بازي‌هاي تداركاتي تيم ملي و اصلا اين كه مسابقه‌اي داشته باشيم يا نداشته باشيم، مشخص نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با رد شايعه عصباني بودن كي‌روش از امكانات تيم ملي و تهديدش براي برنگشتن به ايران، اظهار كرد: اصلا چنين نيست. شب گذشته با كي‌روش بودم كه نه عصباني بود و نه از مساله‌اي گله داشت. او كاملا آرام بود و وقتي با هم خداحافظي مي كرديم، گفت به دليل مشخص نبودن برنامه ليگ قهرمانان آسيا مشخص نيست چه زماني به ايران برگردد. او گفت به شما اطلاع مي دهم كه در چه تاريخي باز خواهم گشت.

والي زاده خاطر نشان كرد: آنتوني سيموئز و اميد نمازي دستياران كي‌روش در ايران هستند و روز گذشته هم يكي از مسابقات ليگ را تماشا كردند. دن گاسپار هم ديشب ايران بود. ميك مك درموت مربي بدنساز تيم در دبي از ما جدا شد، اما به ايران باز مي‌گردد. كي‌روش مصاحبه مفصلي با ما داشته كه فردا (يكشنبه) در سايت رسمي فدراسيون فوتبال منتشر خواهد شد. او در اين مصاحبه درباره نكات مختلفي از جمله بحث سرپرستي تيم هم توضيحات كافي را داده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016