یکشنبه 29 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزييات خودكشي داور ايراني در هتل «هايت كلن»، ایسنا

پليس آلمان با اعلام اينكه وضعيت «بابك رفعتي» داور ايراني‌الاصل اين كشور رو به بهبود است اعلام كرد كه پليس در حال انجام بررسي‌هاي بيشتر براي علت يابي اين حادثه است.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بابك رفعتي، داور بوندسليگا روز گذشته و چند ساعت قبل از بازي بين دو تيم «كلن» و «ماينز» اقدام به خود كشي كرده بود و پليس بدن او را در حالي كه غرق در خون بود در محل اقامتش در هتل «هايت كلن» پيدا كرد.

سخنگوي پليس كلن گفت: دستياران رفعتي چند ساعت قبل از شروع بازي تصميم گرفتند كه در مورد نوع داوري بازي با او مشورت كنند به همين دليل با او تماس گرفتند اما جوابي نشنيدند از آنجايي كه رفعتي سرميز صبحانه نيز حاضر نبود از وضعيت او نگران شدند و به در اتاق او مراجعه كردند. وقتي او در را باز نكرد به مسئولان هتل اطلاع دادند و نسبت به شكستن در اتاق وي اقدام كردند.

به گفته رييس فدراسيون فوتبال آلمان وضعيت رفعتي در شرايط پايدار است اما به مراقبت نياز دارد و بايد براي مدتي در بيمارستان بستري باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش پليس آلمان، همكاران رفعتي در بررسي كه از اتاق او داشتند نامه خداحافظي پيدا كردند اما پليس به زودي نمي‌تواند در مورد دليل اين خودكشي اطلاعاتي منتشر كند.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، اين داور ايراني كه 41 سال دارد از سال 1997 در آلمان داور بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016