سه شنبه 1 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جام جهانی واليبال: تيم واليبال ايران مقابل قهرمان اروپا پيروز شد، مهر

تيم ملی واليبال ايران در سومين ديدار خود در چارچوب رقابت‌های جام جهانی واليبال و انتخابی المپيک از سد صربستان، قهرمان اروپا گذشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تيم واليبال ايران امروز در گروه A رقابت‌ها در سالن "نيپون گايشی" شهر ناگويای ژاپن با نتيجه ۳ بر ۲ از سد صربستان گذشت. مردان "خوليو ولاسکو" ست اول را قدرتمندانه با نتيجه ۲۵ بر ۱۷ از سد صربستان گذشتند اما در ست‌های دوم و سوم با نتايج ۱۸ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ مقابل حريف تن به شکست دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ايران در ست چهارم با حساب ۲۵ بر ۲۱ به برتری رسيد تا کار به ست حساس پنجم کشيده شود. در اين ست بازيکنان ايران توانستند با حساب ۱۵ بر ۱۱ مقابل صربستان پيروز شوند و در مجموع بازی را با نتيجه ۳ بر ۲ به سود خود به پايان بردند.

مهدی بازارگرد با کسب ۱۷ امتياز، به عنوان امتيازآورترين بازيکن ايران بود و "ايوان ميليکوويچ" از صربستان هم ۲۲ امتياز کسب کرد. صربستان در سال ۲۰۱۱ در رقابت‌های قهرمانی اروپا که به ميزبانی مشترک اتريش و جمهوری چک برگزار شد، به مقام اول رسيد. اين تيم در المپيک ۲۰۰۰ سيدنی هم به عنوان قهرمانی رسيد.

تيم ايران در روز نخست رقابت‌های جهانی با نتيجه ۳ بر يک از سد ژاپن گذشته بود و روز گذشته در دومين ديدار خود با حساب ۳ بر صفر به کوبا باخته بود. تيم کشورمان فردا را استراحت دارد و روز پنج شنبه در دور دوم رقابت ها با تيم قدرتمند لهستان ديدار خواهد کرد.

سه تيم برتر اين رقابت‌ها به بازی‌های المپيک ۲۰۱۲ لندن راه پيدا می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016