سه شنبه 22 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال: رويای قهرمانی زودهنگام نيم فصل محقق نشد، زور استقلال به نفت نرسيد، مهر

تيم فوتبال استقلال چهار روز پس از فتح دربی ۷۳ در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههای کشور مغلوب صنعت نفت آبادان شد تا دستيابی به عنوان قهرمانی زودهنگام نيم فصل برای اين تيم محقق نشود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته شانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههای کشور از ساعت ۱۶:۱۵ امروز سه شنبه با ديدار تيمهای استقلال و صنعت نفت آبادان پيگيری شد. اين بازی که در حضور کمتر از سه هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد در پايان به برتری ۲ بريک صنعت نفت آبادان انجاميد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استقلال که با يک تساوی در اين بازی قهرمانی نيم فصل خود را مسجل می کرد، خيلی زود در دقيقه ۱۰ توسط سيامک کوهنورد دروازه‌اش باز شد. در به ثمر رسيدن اين گل نبايد از نقش "فونيکه سی" به سادگی گذشت که با پاسی دقيق کوهنورد را روانه دروازه استقلال کرد و او به راحتی دروازه آبی پوشان را گشود.

پس از اين گل استقلالی‌ها برای زدن گل مساوی حملات زيادی روی دروازه ميهمان آبادانی داشتند تا اينکه در دقيقه ۳۱ توسط فرهاد مجيدی بازی را به تساوی کشاندند. کاپيتان تيم استقلال در فاصله ۱۴ دقيقه مانده به پايان نيمه اول روی پاس دقيق فريدون زندی و در ميان غفلت مدافعان آبادانی گل تساوی را به ثمر رساند.

آبی پوشان هنوز در شادی گل تساوی بودند که آبادانی‌ها به گل دوم رسيدند. بازهم فونيکه سی در نقش سازنده گل ظاهر شد. او در دقيقه ۳۲ شوتی سرکش را روانه دروازه استقلال کرد که رحمتی به زحمات فقط آن را دفع کرد تا اينکه توپ برگشتی را هادی رمضانی مبدل به گل دوم صنعت نفت آبادان کرد.

نيمه اول با برتری ۲ بريک زردپوشان صنعت نفت آبادان به اتمام رسيد تا استقلالی‌ها در نيمه دوم با انگيزه تغيير نتيجه بازی وارد زمين شوند. استقلال متاثر از باخت نيمه اول در ۴۵ دقيقه نيمه دوم يکپارچه حمله بود و حملات زيادی روی دروازه ميهمان آبادانی داشت. حملات پرتعداد استقلالی ها راه به جايی نبرد و اين تيم با نتيجه ۲ بريک مقابل نفت آبادان باخت تا قهرمانی زودهنگام نيم فصل برای آبی پوشان محقق نشود. اين نخستين بازی تيم صنعت نفت آبادان با هدايت آلبرتو کاستا بود که با پيروزی اين تيم همراه شد.

قضاوت ديدار استقلال - صنعت نفت آبادان برعهده محسن ترکی بود. او در اين بازی به هيچکدام از بازيکنان دو تيم کارت زردی نشان نداد.

هفته شانزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاههای کشور روز پنجشنبه با برگزاری يک ديدار طبق برنامه زير به اتمام می رسد:
پنجشنبه - ۲۴/۹/۹۰
* راه‌آهن شهرری - پرسپوليس، ساعت ۱۶:۱۵، ورزشگاه آزادی تهران

جدول رده بندی ليگ برتر:
۱- استقلال ۳۳ امتياز
۲- نفت تهران ۳۰ امتياز
۳- تراکتورسازی ۲۸ امتياز - تفاضل ۸+
۴- صبای قم ۲۸ امتياز - تفاضل گل ۴+
۵- سپاهان ۲۷ امتياز
-------------------------------------------------------------------------
۶- صنعت نفت آبادان ۲۳ امتياز
-------------------------------------------------------------------------
۱۶- ملوان بندرانزلی ۱۴ امتياز - تفاضل گل ۲-
۱۷- راه آهن شهرری ۱۴ امتياز - تفاضل گل ۴- (يک بازی کمتر)
۱۸- مس سرچشمه ۱۲ امتياز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016