چهارشنبه 23 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي دايي بعد از ۱۱۲ روز برنده مي‌شود؟ ایسنا

در شرايطي كه آخرين پيروزي راه آهن با علي دايي به ‌١١٢ روز پيش بر مي‌گردد، اين تيم به پرسپوليسي رسيده كه حال و روز خوشي ندارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، هر چند بر اساس برنامه اعلام شده بايد فردا تمامي ‌١٨ تيم حاضر در رقابت‌هاي ليگ برتر هفته هفدهم و پاياني نيم فصل را پشت سر بگذارند، اما به خاطر رويارويي سرخابي‌هاي تهران در داربي اين برنامه دچار تغييراتي شد كه بر اين اساس پرسپوليس و راه‌آهن بايد در چارچوب هفته شانزدهم در ورزشگاه آزادي و از ساعت ‌١٦:15 به مصاف هم بروند. ديداري كه مي‌تواند از جنبه‌هاي مختلف حائز اهميت باشد.

هر چند علي دايي منتظر رويارويي با حبيب كاشاني و حميد استيلي بود، اما پرسپوليس آنقدر بد نتيجه‌ گرفت كه اين دو در ميانه‌هاي راه از پرسپوليس جدا شدند. البته علي دايي هم تيمش فوق العاده‌ بد نتيجه‌ گرفته است. كسب تنها يك برد در ‌١٥ بازي، ‌١١ تساوي و سه باخت كارنامه بسيار بدي براي تيم دايي است؛ تيمي كه آخرين و تنهاترين بردش به دوم شهريور بر مي‌گردد و اگر دايي نتواند در مصاف فردا هم پيروز شود، مي‌توان گفت كه تيمش يك فصل است كه به پيروزي نرسيده و اين نمي‌تواند براي راه‌آهن نتيجه خوبي باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




البته اين تنها ديدار معوقه از هفته شانزدهم است و ساير ديدارها كه روزهاي پنجشنبه و جمعه برگزار مي‌شود، آغاز هفته هفدهم خواهد بود كه شايد مهم‌ترين آن ديدار صباي قم برابر فجر سپاسي باشد. ديداري كه مي‌تواند تا حدودي تكليف بالاي جدول را مشخص كند.

ساير ديدارهاي هفته هفدهم روزهاي شنبه و دوشنبه هفته آينده برگزار مي‌شود.

** برنامه‌هاي ليگ برتر

* پنجشنبه ‌٢٤/٩/٩٠

راه‌آهن ـ پرسپوليس (هفته شانزدهم)

صباي قم ـ فجر سپاسي، ساعت ‌١٥

ذوب آهن ـ مس كرمان، ساعت ‌١٥

* جمعه ‌٢٥/٩/٩٠

ملوان انزلي ـ تراكتورسازي، ساعت ‌١٥

مس سرچشمه ـ سپاهان ، ساعت ‌١٥

صباي قم ـ فجر سپاسي، ساعت ‌١٥


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016