چهارشنبه 23 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمايش درخشان "کيا" در ديدار خيريه تيم هامبورگ مقابل ياران رونالدو و زيدان، هواداران دوباره مهدی را صدا زدند، مهر

مهدی مهدوی‌کيا در ديدار خيريه و دوستانه تيم منتخب هامبورگ مقابل ياران رونالدو و زيدان نمايش بسيار خوبی داشت و يک پاس گل هم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اين ديدار که در حضور بيش از ۲۴ هزار تماشاگر ورزشگاه "ايمتک" شهر هامبورگ برگزار شد کاپيتان اسبق تيم ملی با شماره هفت در ترکيب اصلی تيم منتخب هامبورگ به ميدان رفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




او در همان دقايق اوليه بازی بار ديگر ارزشهای خود را ثابت کرد. مهدی در دقيقه هشت بازی پاس گل نخست تيمش را برای "ملادن پتريچ" مهيا کرد، پتريچ هم سانتر زيبای مهدی را با يک ضربه سر چکشی زيبا وارد دروازه "فابين بارتز" کرد.

در اين ديدار بار ديگر بعد از چهار سال نام مهدی از سوی هواداران هامبورگ در ورزشگاه خانگی اين تيم به گوش می‌رسيد، او که بازهم با پيراهن شماره هفت برای تيم سابقش بازی کرد.

کيا در ۴۵ دقيقه نخست بازی که در ميدان بود عملکرد بسياری خوبی داشت و در بين دو نيمه تعويض شد. اين ديدار با نتيجه ۵ بر ۴ به سود ياران رونالدو و زيدان به پايان رسيد.

گلهای اين ديدار را ملادن پتريچ (۸)، زی روبرتو (۱۸)، تومانس رينکون (۶۳) و هيونگ مين سون (۸۹) برای هامبورگ و دروگبا (۲۲)، رونالدو (۲۷)، خوان کاپدويا (۳۹)، ميشل سالگادو (۵۹) و لوئيز فيگو (۷۲) برای تيم ياران زيدان و رونالدو به ثمر رساندند.

مهدوی کيا هشت سال پيراهن هامبورگ را بر تن کرد و يکی از محبوبترين بازيکنان اين تيم نزد هواداران محسوب می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016