چهارشنبه 11 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: گناه خانواده نصرتی و رضايی چيست؟ به فکر بازيکنی باشند که در درفشی‌فر می‌خوابد، مهر

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس درباره حوادث ديدار پرسپوليس و داماش گفت: اين دو بازيکن اشتباه کرده‌اند اما نبايد به اين فکر کرد که آنها خانواده دارند و حداقل تاوان اشتباه آنها را خانواده‌های‌شان نبايد پس بدهند؟

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کريمی ضمن بيان اين مطلب در مورد وضعيت تيم ملی گفت: شرايط خوب است و برای ۲ بازی سخت مقابل بحرين و اندونزی آماده می شويم. خوشبختانه جو بسيار خوبی بر تيم ملی حاکم است و بازيکنان باانگيزه زياد تمرين می کنند. اميدوارم در اين دو بازی امتياز لازم را به دست آوريم تا صعودمان به مرحله بعد آسان‌تر شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در مورد مسائلی که برای محمد نصرتی و شيث رضايی پيش آمده است، اظهار داشت: رفتار اين ۲ بازيکن را هيچ کس تاييد نمی کند و همانطور که ديديد کميته انضباطی باشگاه و فدراسيون فوتبال بلافاصله واکنش نشان دادند و قطعا بهترين تصميم را هم اتخاذ می کنند اما متاسفانه بعضی‌ها که هيچ تخصصی در اين زمينه ندارند اينقدر در مورد اين مسئله صحبت کردند تا برخی رسانه‌های خارجی هم به آن اشاره داشتند.

کريمی که با سايت شخصی‌اش گفتگو می کرد، افزود: اين دو بازيکن اشتباه کرده‌اند اما نبايد به اين فکر کرد که آنها خانواده دارند و حداقل تاوان اشتباه آنها را خانواده‌های‌شان نبايد پس بدهند؟ ای کاش اين افراد اجازه می دادند مسئولان فدراسيون در محيطی آرام در اين خصوص تصميم گيری کنند. به هرحال پرداختن بيش از حد به اين موضوع نوعی خودزنی است.

کاپيتان پرسپوليس در مورد اتفاقات اخير تيمش گفت: ما پس از پيروزی باارزش مقابل داماش به آرامش احتياج داشتيم و انتظار هم می رفت که اين اتفاق بيفتد اما متاسفانه يکی از مسئولان باشگاه با مصاحبه‌های هر روز خود که با موضع مديرعامل محترم نيز همسو نيست حاشيه‌ها را بيشتر کرده است.

وی در ادامه افزود: اگر قراراست تصميمی گرفته شود باشگاه هيئت مديره و مديرعامل دارد و آنها اين کار را انجام می دهند. شک نکنيد تکرار اين مصاحبه‌ها خيلی زود تاثير منفی‌اش را در تيم نشان می دهد و باعث نوعی بی‌اعتمادی می شود. همين الان برای بازيکنان اين سئوال به وجود آمده که چرا بايد شنونده اين همه اخبار ضد و نقيض باشند.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در خاتمه تصريح کرد: ای کاش به جای اين مصاحبه‌هايی که يکی از مسئولان باشگاه انجام می دهد به فکر بازيکنی باشند که شب‌‌ها در اتاق نگهبانی ورزشگاه درفشی‌فر می خوابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016