چهارشنبه 11 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان: حرکت بازيکنان پرسپوليس يک شوخی زشت بود! صدا و سيما از کاه کوه ساخت، هر کسی از خودش فتواهای سنگين می دهد، مهر

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئيس فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی ايران در واکنش به حرکت بازيکنان پرسپوليس ضمن تاکيد بر اينکه اين حرکت يک شوخی زشت بوده است، گفت: صدا و سيما مشکل به وجود آمده را بسيار بزرگ کرد و از يک "کاه، کوه ساخت"!

علی کفاشيان در حاشيه سفر به لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اينکه باشگاههای ما در راستای گسترش اخلاق مداری فعاليت و تلاش زيادی می کنند، اظهار داشت: در اين رابطه کارهای فرهنگی زيادی در باشگاهها صورت می گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حرکت بازيکنان پرسپوليس؛ تنها يک "رفتار بد کوچک"

وی با بيان اينکه ما صدها مورد اخلاق مداری و رفتارهای ارزشمند را از سوی بازيکنان در فوتبال داشته ايم، افزود: متاسفانه اين رفتارهای خوب توسط رسانه ها نشان داده نمی شود در حاليکه يک رفتار بد کوچک بازيکنان فوتبال از سوی رسانه ها سريع منتشر می شود.

رئيس فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی ايران ادامه داد: اين در حاليست که رسانه ها در کشورهای ديگر مانند کره جنوبی رفتارهای خوب ورزشکاران را دهها بار در رسانه هايشان انتشار می دهند و اگر يک رفتار بد از سوی بازيکنان صورت گيرد در رسانه ها منعکس نمی شود.

کفاشيان ادامه داد: اين موضوع يک ايراد به کل رسانه ها و به خصوص صدا و سيما است.

حرکت پرسپوليسی ها شوخی بود!

وی در مورد حرکت بازيکنان پرسپوليس عنوان کرد: اين حرکت يک شوخی بوده که البته يک شوخی زشتی در زمين بازی بوده است ولی اين موضوع نبايد به گونه ای شود که همه مسائل را بياوريم سر فوتبال خراب کنيم و بخواهيم بگوييم که همه فوتباليستها اين گونه هستند.

رئيس فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی ايران افزود: فوتباليست هايی که اين شوخی را انجام دادند در تمام طول بازيشان بچه های خيلی خوبی بودند که ما هيچ مشکلی از آنها نديده ايم.

کفاشيان تصريح کرد: اگر شوخی زشتی هم از سوی اين بازيکنان انجام شده است قطعا جريمه اش را خواهند داد و ديگر هم تکرار نخواهد شد.

وی ادامه داد: در عين حال نبايد روند به گونه ای پيش برود که بيايند و اين موضوع را خيلی بزرگ جلوه بدهند و همه هم بخواهند اين بازيکنان را مجازات کنند.

کميته انضباطی عجله نکند!

رئيس فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی ايران تصريح کرد: به نظر من در خصوص جريمه نبايد خيلی عجله کنند چرا که در حال حاضر همه تحت تاثير جو قرار گرفته و هر کسی از خودش فتواهای سنگين می دهد!

کفاشيان يادآور شد: کميته انضباطی نبايد به هيچ عنوان عجله کند و بايد سوابق و عملکرد ورزشکاران را مد نظر قرار دهد و مطابق با آن جريمه کند.

وی افزود: ولی اينکه بخواهيم اين موضوع را خيلی بزرگ کنيم و هر کس برای خودش يک مجازاتی بتراشد و اين بازيکنان را زير فشار ببرد کار مناسبی نيست.

بازيکنان خاطی هنوز به کميته انضباطی نرفته اند

رئيس فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی ايران با تاکيد بر اينکه بازيکنان خاطی پرسپوليس هنوز به کميته انضباطی نرفته اند، گفت: با اين حال يک شوخی زشتی صورت گرفته که نبايد زياد به آن پرداخت.

صدا و سيما از کاه، کوه ساخت

کفاشيان با انتقاد از عملکرد صدا و سيما در اين رابطه گفت: صدا و سيما مشکل به وجود آمده را بسيار بزرگ کرد و از يک "کاه، کوه ساخت"!

وی ادامه داد: طبق آئين نامه های فدراسيون برای شوخی های زشت مجازات تعيين شده داريم ولی نبايد برای صدور حکم کميته انضباطی را تحريک کنند.

رئيس فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی ايران افزود: کميته انضباطی نبايد تحت تاثير احساسات و جو موجود قرار گيرد چرا که اگر ورزشکاران ما کار زشتی انجام داده اند بايد قاضی بنشيند و صحبت های افراد را بشنود و بر اساس آئين نامه ها تصميم گيری کند.

بازيکنان را آنقدر سرزنش نکنيد که نتوانند از خانه هم بيرون بيايند!

کفاشيان گفت: نبايد اينگونه باشد که بازيکن ما که هيچ سابقه زشت و بدی نداشته است را از همه مسائل محروم کنيم و آن قدر او را سرزنش کنيم که ديگر نتواند از خانه خود هم بيرون آيد.

وی تصريح کرد: ما اين کار را تاييد نمی کنيم و توصيه می کنيم به صدا و سيما که کارهای خوبی را که در زمين فوتبال انجام می شود هم اگر مورد تاييدشان بود نشان دهند!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016