دوشنبه 5 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دنيزلی به اين دليل مهدوی کيا را نخواست: مهدی اسطوره است ؛ اسطوره ای که نمی شود او را نشاند روی نيمکت، خبرآنلاين

ليگ برتر - به رغم ميل باطنی مديريت باشگاه پرسپوليس ، اين مصطفی دنيزلی بود که با دلايلی شخصی تصميم گرفت از کنار نام مهدوی کيا بگذرد.


به گزارش خبرآنلاين ؛ اين خبر از دل نشستی ويژه ميان مسئولان پرسپوليس و دنيزلی خارج شده است. سرمربی جديد پرسپوليس که روز اول و پس از تمرين تيمش اعلام کرد می خواهد با همين تيم به نيم فصل دوم برود ، در نشست با مديران باشگاه يک نکته مهم داشت. اينکه مهدوی کيا بازيکن بزرگی است. هميشه شيفته بازی او در هامبورگ بوده اما حالا آيا در ۳۵ سالگی توان دويدن مثل ۲۷ سالگی را برای بازی در پست کليدی دفاع راست را دارد؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دنيزلی تاکيد دارد ميانگين سنی تيم بالاست و برای ساختن تيمش در نيم فصل دوم راهی ندارد غير از جوان کردن پرسپوليس . او مشکل پرسپوليس را دوندگی می داند و راهی جز اين ندارد که خريدهايش را تنها در بخش جذب بازيکنان جوان متمرکز بداند.
اينکه او محمد محمدی که دروازه بانی با تجربه است را نمی خواهد يعنی او نياز به بازيکن جوان را برای تيمش احساس می کند. همين احساس نياز سبب می شود تا او به مسئولان پرسپوليس بگويد نمی تواند مهدوی کيا را به پرسپوليس بياورد و بخواهد او را روی نيمکت بنشاند. اينکه مهدی يک اسطوره برای هواداران تيمش است و نشاندن او روی نيمکت ضربه ای مهلک تر است از نياوردنش به تيم. اگرچه حتی در دفاع راست ، پرسپوليس مشکل داشته باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016