پنجشنبه 8 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جمشيد زارع: خلعتبري گفت ايران بيايم، پرسپوليسي مي‌شوم، ایسنا

قائم مقام باشگاه پرسپوليس مي‌گويد وضعيت آمدن خلعتبري به پرسپوليس تا پايان روز چهارشنبه مشخص مي‌شود.

جمشيد زارع در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره آخرين وضعيت نقل و انتقالات اين باشگاه و مذاكره اين باشگاه با محمدرضا خلعتبري اظهار كرد: طبق صحبتي كه با مدير برنامه‌هاي خلعتبري داشتيم، او به ما اعلام كرد كه اين بازيكن از چند تيم اماراتي پيشنهاد دارد و در صورتي كه بخواهد در ايران بازي كند،‌ حتما به پرسپوليس خواهد آمد.

زارع ادامه داد: ما تا پايان امشب(چهارشنبه) براي پاسخ خلعتبري به پرسپوليس صبر مي‌كنيم، چرا كه ديگر زمان زيادي تا آغاز نيم فصل دوم باقي نمانده و بايد وضعيت بازيكنانمان مشخص شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي همچنين درباره احتمال رفتن عليرضا حقيقي از پرسپوليس گفت: دنيزلي با خود من صحبت كرد و گفت اگر خود حقيقي مايل به رفتن است و با انتقال او پول خوبي هم به باشگاه مي‌رسد، من مخالفتي با جدايي او ندارم، اگر يك دروازه‌بان جوان و با آتيه كه فيزيك مناسبي دارد جذب كنيد در كنار معمارزاده از او استفاده خواهم كرد و مشكلي هم نخواهد بود.

زارع افزود: ما براي روشن شدن وضعيت حقيقي هم تا پايان امشب صبر مي‌كنيم و اگر باشگاه روسي تا آن زمان به ما جواب ندهد، ما ديگر اين پرونده را تمام مي‌كنيم و حقيقي هم در پرسپوليس مي‌ماند.

وي در پاسخ به اين سوال كه باشگاه پرسپوليس چه بازيكنان ديگري براي به خدمت گرفتن در نيم فصل دوم مدنظر دارد، گفت: ما غير از بازيكناني كه در فهرست خريدمان وجود دارند با بازيكنان ديگري مذاكره نخواهيم كرد. باشگاه پرسپوليس زايد را به خدمت گرفته و ديگر بازيكن خارجي جذب نخواهيم كرد. ضمن اين كه موضوع آمدن مهدوي كيا هم كاملا منتفي شد.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس همچنين درباره دستياران دنيزلي هم گفت: همان طور كه پيش از اين گفتيم دنيزلي يك دستيار ترك با خود مي‌آورد و ساير دستيارانش هم از مربيان ايراني خواهند بود. فكر مي‌كنم ظرف دو، سه روز آينده و با هماهنگي‌هايي كه با رويانيان انجام مي‌شود، دستياران جديد دنيزلي هم معرفي شده و كار خود را آغاز خواهند كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016