سه شنبه 6 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کريم باقری: منتظرم کروش بگويد چه بايد بکنم، خبرآنلاين


ليگ برتر - کريم باقری می‌گويد: اميدوارم بدرقه دنيزلی هم باشکوه باشد.


به گزارش خبرآنلاين؛ کارش شده دويدن با تيم هايی که بحران دارند. او که همين حالا هم از تراکتورسازی پيشنهاد دويدن دارد و هم داماش گيلان. وقتی سمت جديدش را برايش می گوييم ، حسابی می خندد و می گويد:« بابا حالا چند بار هم رفتم دويدم اما اين شغلم نيست!»

کريم باقری کاپيتان سابق پرسپوليس که هنوز تکليفش را مشخص نکرده و هيچ کس نمی داند او مربی می شود يا مدير ، خودش هم از اين شرايط خسته شده البته او منتظر بازگشت کارلوس کروش است تا تکليفش مشخص شود. آقا کريم با کروش حرف زده و سرمربی تيم ملی به او گفته جايی در کادرفنی برايش در نظر می گيرد. او در اين گفت و گو با خبرآنلاين از خودش ، قلعه نويی ، عابدينی ، دنيزلی و کروش گفته است

شنيدم رفتی تمرينات ماشين سازی. خبری است؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




نه چطور؟

يک خبر رسمی آمده بود که رفتی سر تمرين تيم رسول خطيبی ...
رفته بودم تبريز و با دوستانم رفتيم زمين هندبال . همه جمع شده بوديم که يک دفعه ديديم تيم ماشين سازی هم آمد برای تمرين . رفتيم و خوش و بش کرديم ، چند دقيقه هم تمرين شان را نگاه کردم اما سريع برگشتم چون بايد می رفتم فرودگاه . فقط برای شان آرزوی موفقت کردم.

جريان پيشنهاد امير چه بوده؟
من تو فرودگاه که بودم ، تراکتورسازی داشت می رفت ترکيه . با آنها روبرو شدم و با امير سلام و عليک کرديم و چند دقيقه ای با هم حرف زديم. در حد يک چاق سلامتی ساده بود.

اما قلعه نويی گفته می خواهد در تراکتورسازی باشی و به او کمک کنی!
گفتم که يکی دو دقيقه حرف زديم اما شايعات زيادی از اين حرف ساخته شده. خبر خاصی نيست. قلعه نويی به من لطف دارد. او هر موقع من را می بيند ، از اين پيشنهاد ها می دهد.

حرف های قلعه نويی تعارف است ديگر!
نمی دانم تعارف است يا جدی اما هميشه ابراز علاقه می کند ولی هيچ وقت اين صحبت ها جدی نبوده ، کلا خبر خاصی نيست.

چرا هر تيمی به بحران می خورد تو دعوت می شوی که بروی کنارشان بدوی؟ انگار شدی مسئول مديريت بحران تيم ها!
بابا کجا شايعه درست می کنی؟ يکبار فقط اين اتفاق در پرسپوليس افتاده.

يکبار نبوده ؛ قبل جام ملتها به کنار تيم قطبی رفتی و با بچه ها تمرين کردی. پارسال برای جام حذفی رفتی کنار تيم دايی ، امسال هم رفتی دو هفته کنار تيم استيلی ، حالا هم که بحث تراکتور است و داماش!
( می خندد) بابا اينجوری هم نبوده که من بدوم تا بحران تيم ها کم شود . فکر می کنم جدی ترينش همين مسئله پرسپوليس بوده اما به قول شما باز هم اين اتفاق افتاده. حالا خيلی شلوغش نکن.

چرا يک تصميم مشخص برای آينده ات نمی گيری؟
چه تصميمی؟

مربی بشوی يا مدير!
حقيقت اين است که چند پيشنهاد داشتم اما جوابی ندادم چون منتظر تصميم آقای کروش هستم. با آقای کروش حرف هايی زدم و دوست دارم بدانم بين من و آقای کروش برای همکاری ، اتفاقی می افتد يا نه.

مشخص هست که چه سمتی در تيم ملی برايت در نظر می گيرند؟
قرار است آقای کروش بيايند و در اين باره تصميم بگيرند و اعلام کنند. من قبل از بازی با بحرين در اردوی تيم ملی با آقای کروش ملاقات داشتم و صحبت هايی بين مان مطرح شد. بگذاريد خودشان بيايند و اعلام کنند.

قرار است مربی تيم ملی شوی؟
نه. بحث ما بحث مربيگری نيست. يکسری مواردی بود که درباره اش با هم حرف زديم و قرار شد آقای کروش درباره آن حرف ها تصميم گيری کند اما نمی دانم اگر همکاری شکل بگيرد ، چه جايگاه و سمتی خواهم داشت. باز هم می گويم منتظر بازگشت کروش هستم.

دنيزلی هم به پرسپوليس برگشت.
او مربی بزرگی است و فوتبال ما را هم خيلی خوب می شناسد. آن طور که من از تلويزيون ديدم ، مردم و رسانه ها از او استقبال خيلی خوبی داشتند . اميدوارم همان طور که خوش استقبال بوديم ، خوش بدرقه هم باشيم. اين طور نباشد که وقتی آمد «به به» بگوييم اما موقع رفتن اگر خدای ناکرده نتايج خوب نبود ، بدرقه بدی برايش داشته باشيم. به طور کلی اميدوارم که آمدنش منشا خير باشد و توقعاتی که همه از او دارند برآورده بشود ولی تاکيد می کنم که اين توقعات بايد منطقی باشد.

چقدر خوشبينی که او ناجی پرسپوليس شود؟
مطمئنا کارش خيلی سخت است اما نکته مثبت فضای خوبی است که هواداران برايش می سازند. اميدوارم که در استاديوم ها هم به او زمان بدهند . به نظرم اينکه او بتواند تيم را از اين شکل و شمايل هم در بياورد يعنی موفق بوده است اما بايد از او توقع منطقی داشت و اجازه بدهيم کارش را انجام بدهد.

راستی اين وسط جلسه ای هم با عابدينی داشتی!
ما که هميشه با عابدينی جلسه داريم. با او اول فصل حرف زديم و مدام همديگر را می بينيم.

اما اين جلسه آخر انگار جدی تر بوده و همراه با بحث کار!
او به من لطف دارد . اول فصل خواستند تا کنار تيم داماش باشم و برای شان بازی کنم . اين سری هم گفتند آمادگی داريم که بيايی برای مان بازی کنی اما من تشکر کردم و گفتم نمی توانم.

کلا سرتان خيلی شلوغ است. جای ديگری جلسه نداشتی؟
شما که آمارم را بهتر از خودم داری. مطمئن باش خبری باشد ، تو بی خبر نمی مانی.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016