شنبه 1 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آراي كميته انضباطي صادر شد: محروميت قلعه‌نويي و جريمه استقلال، ایسنا

كميته انضباطي فدراسيون فوتبال احكام مختلف متخلفان فوتبال را اعلام كرد.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، ديدار دو تيم فولاد خوزستان و راه آهن شهر ري در حالي به ميزباني اهواز برگزارشد که از سوي مجيد جلالي سرمربي تيم فولاد به نحوه داوري اعتراض شد که اين امر موجب تحريک تماشاگران تيم فولاد شد. بر همين اساس کميته انضباطي طبق مواد 20 و 22 آئين نامه انضباطي ضرورت رعايت مقررات و پرهيز از دخالت در امر داوري، به وي تذکر داد و توصيه کرد که سرمربي تيم از انجام هر گونه اقدامي مبني بر تحريک تماشاگران خود داري کند.

سرمربي سابق داماش محروم شد

ديدار دو تيم پيروزي و داماش گيلان درحالي برگزار شد که قاسمپور سرمربي سابق تيم داماش مرتکب تخلفاتي شد. بر همين اساس وي به مدت يک جلسه از همراهي تيم مربوطه و مسابقات رسمي محروم و به پرداخت 5ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. همچنين به دليل تخلفات تماشاگران تيم داماش، اين باشگاه به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي و برگزاري يک ديدار بدون تماشاگر به عنوان ميزبان محکوم شد.

جريمه نقدي و محروميت براي قلعه نويي

ديدار دو تيم صبا قم و تراکتورسازي تبريز در قم برگزار شد ک ايمان عالمي احد از مربيان تيم تراکتورسازي تبريز به دليل اعتراضات داوري از محوطه فني ياخراج شد. همچنين به دليل رفتار ناشايست امير قلعه نوي سرمربي تيم، وي نيز از سوي داور مسابقه اخراج شد. بر همين اساس عالمي مربي تيم تراکتور به توبيخ کتبي و درج در پرونده به پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. امير قلعه نويي نيز به مدت يک جلسه از همراهي تيم خود محروم و به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

به دليل تخلفات تماشاگران دو تيم تراکتورسازي تبريز و صباي قم، هر دو تيم به پرداخت 30 ميليون ر يال جريمه نقدي محکوم شدند.

جريمه نقدي و تذکر براي مديرعامل تراکتورسازي تبريز

به دليل تخلف محمد حسين جعفري مبني بر مصاحبه غير مجاز به تذکر مبني بر رعايت مقررات و پرداخت 20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به دليل تخلف تماشاگران، ملوان جريمه شد

ديدار دو تيم پرسپوليس و ملوان بندر انزلي در حالي برگزار شد که تماشاگران تيم ملوان در طول برگزاري مسابقات و بعد از آن مرتکب تخلفاتي شدند. بر همين اساس تيم ملوان بندر انزلي به پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.

جريمه براي تيم هاي استقلال و فولاد مبارکه

ديدار دو تيم استقلال و سپاهان در حالي برگزار شد که تماشاگران دو تيم مرتکب تخلفاتي شدند. همچنين از سوي منصور پورحيدري سرپرست تيم استقلال تخلفاتي مبني بر اعتراض به داوري صورت گرت. بر همين اساس تيم سپاهان به دليل تخلف تماشاگران به پرداخت 30 ميليون ريال و تيم استقلال به پرداخت20 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد. همچنين کميته اضنباطي به پورحيدري تذکر داد تا قوانين و مقرارت مربوط به مسابقه را رعايت کند.

به دليل تاخير هر دو تيم در نيمه دوم مسابقه ، هر کدام ازتيم ها به پرداخت 6 ميليون ريال جريمه نقدي محکوم شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016