چهارشنبه 5 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان گفت: ما در اين بازي از نقطه‌ ضعف‌هاي پرسپوليس بهترين استفاده ‌را كرديم، ایسنا

سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان گفت: ما در اين بازي از نقطه‌ ضعف‌هاي پرسپوليس بهترين استفاده ‌را كرديم.

به گزارش خبرنگار ايسنا از خوزستان،‌ خوزه آلبرتو كاستا در نشست خبري بعد از ديدار تيمش مقابل پرسپوليس تهران كه به پيروزي قاطع 4 بر 2 طلايي‌پوشان آبادان منجر شد، اظهاركرد:‌ به دليل پيروزي و زدن گل‌هاي زياد در اين ديدار بسيار خوشحال هستم.

وي افزود: بازي را خيلي خوب شروع كرديم و مستحق اين نتيجه بوديم و بعد از اين‌كه گل چهارم را به ثمر رسانديم حواس‌مان به بازي و حفظ نتيجه بود.

سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان با تمجيد از صبري، بازيكن تيم خود گفت: بسيار خوشحال هستم كه صبري با تمام مشكلاتي كه قبل از اين بازي داشت بسيار خوب بازي كرد و نشان داد كه شخصيت بسيار قوي‌اي دارد و از اين‌كه داراي چنين بازيكني هستم خيلي خوشحالم.

وي يادآورشد: تيم ما باتوجه به شرايط بازي بسيار باهوش عمل كرد و مهم‌ترين چيز در اين ديدار كسب سه امتياز بود كه ما موفق به اين امر شديم.

كاستا درمورد تعويض‌هايي كه انجام داد، گفت: تعويض‌ها به چند دليل انجام شد كه مهم‌ترين آن حفظ نتيجه بازي پس از ايجاد اختلاف دو گل بين دو تيم بود. همچنين حفظ بازيكنان خودم براي ديدار آينده از ديگر دلايل تعويض آن‌ها بود زيرا تعدادي از بازيكنانم در اين ديدار كارت زرد گرفتند و من آن‌ها را تعويض كردم، به دليل اين‌كه در بازي بعدي مقابل فولادخوزستان به وجود آن‌ها نياز دارم.

وي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اين‌كه انتظارات وي از كيفيت ورزشگاه تختي آبادان برآورده شده است يا خير؟ گفت: مطمئنم اگر زميني بهتر از اين در اختيار داشتيم مي‌توانستيم بازي بهتري را نمايش دهيم ولي در مجموع زمين ورزشگاه نسبت به گذشته بهتر شده بود و اميدوارم مسوولان زمين در آينده بتوانند زمين با كيفيت بهتري براي مسابقات فراهم كنند زيرا اگر زمين خوب باشد تيم بهتر مي‌تواند بازي كند.

سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان درمورد بازي خوب بازيكنانش در اين ديدار گفت: تمام بازيكنان در اين ديدار آماده بودند و وقتي بازيكنان به اين آمادگي داريد، رقابت بين بازيكنان به وجود مي‌آيد و اين امر باعث مي‌شود تا مربي بتواند انتخاب‌هاي بهتري از بين اين بازيكنان آماده داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي بيان‌كرد: پيروزي در زمين‌ خودي از برنامه‌هاي آينده تيم ما محسوب مي‌شود و تلاش خواهيم كرد كيفيت بازي خود را افزايش دهيم.

كاستا همچنين درمورد داوري خاطرنشان‌كرد:‌ از داوري شكايتي ندارم. يكسري اشتباهات در داوري بود كه آن نيز طبيعي است و جزيي از فوتبال به حساب مي‌آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016