چهارشنبه 21 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نايب رييس فدراسيون قايقراني: آرزو معتمدي انتخاب‌ فعلي ما براي المپيك است، ایسنا

نايب رييس امور بانوان با بيان اين كه تيم ملي المپيكي قايقراني ايران به مالزي اعزام خواهد شد، گفت: در حال حاضر آرزو معتمدي انتخاب ما براي حضور در المپيك لندن است.

فيروزه غياثوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: در حال حاضر آرزو حكيمي و آرزو معتمدي در اردوي تيم ملي المپيكي‌ها به سر مي‌برند و مابقي قايقرانان تيم ملي به دليل زمان امتحانات خود در اردو نيستند.

وي از حضور يك مربي بلغاري در تيم ملي كاياك خبر داد و گفت: در تلاش هستيم كه دوشوا مربي بلغاري را در 25 دي كه اردوي تيم ملي آغاز مي‌شود در اختيار داشته باشيم.

غياثوند با اشاره به اين كه قايقرانان بانوان روئينگ هم در اردوي آمادگي به سر مي‌برند، افزود: ملي‌پوشان براي حضور در كره جنوبي آماده خواهند شد و مسابقات انتخابي را پشت سر مي‌گذارند.

وي ادامه داد: در تلاش هستيم با «هاي سينگ» مربي نروژي براي تيم ملي روئينگ به توافق برسيم كه در صورت موافقت اين مربي از بهمن در اردوي تيم ملي حضور خواهد داشت.

نايب رييس امور بانوان در فدراسيون قايقراني با بيان اين كه در تلاش هستيم يك اردو را در چين براي روئينگ داشته باشيم، افزود: اگر موضوعات ملي اجازه دهد پيش‌بيني كرده‌ايم كه اردوي دو هفته‌اي را در چين داشته باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه نماينده قايقراني بانوان در المپيك مشخص شده است، گفت: در حال حاضر آرزو معتمدي گزينه اصلي ما براي المپيك است چون عملكرد خوبي داشته و خودش هم توانسته است سهميه را كسب كند، اما پس از آن بين آرزو معتمدي و آرزو حكيمي تست خواهم گرفت تا ببينم نتيجه‌ چه خواهد شد.

وي در ادامه از برگزاري اردوي آمادگي براي چهار قايقران تيم ملي المپيكي قايقران خبر داد و گفت: در اواخر سال جاري دو ملي‌پوش المپيكي به همراه حريف تمريني خود به مدت يك ماه به مالزي اعزام خواهند شد.

غياثوند در ادامه درباره وضعيت تيم ملي كاناپولو بانوان هم گفت: شركت در مسابقات جهاني كاناپولو در شهريور سال آينده از مهم‌ترين مسابقات اين رشته قايقراني است.

وي ادامه داد: پيش از حضور در مسابقات جهاني كاناپولو در نظر داريم در دو كاپ كه در بلژيك برگزار مي‌شود، شركت كنيم.

غياثوند افزود: از ماه آينده ليگ كاناپولو بانوان در كشور آغاز مي‌شود و اميدوارم كه شاهد برگزاري يك ليگ قدرتمند در اين رشته باشيم.

نايب رييس امور بانوان در فدراسيون قايقراني در پاسخ به اين سوال كه آيا توجه فدراسيون به رشته‌هاي المپيكي با رشته‌هاي غير المپيكي متفاوت است؟ گفت: اولويت ما با رشته‌هاي المپيكي است، اما اين موضوع بدين معنا نيست كه رشته‌هاي ديگر برايمان اهميتي ندارد، حتي تلاش مي‌كنيم تا آنجا كه امكان دارد بتوانيم اين رشته‌ها را در اردوها و مسابقات برون مرزي شركت دهيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با بيان اين كه فدراسيون قايقراني از جمله معدود فدراسيون‌هايي است كه به صورت متعادل در بخش بانوان و مردان فعاليت مي‌كند، افزود: بانوان بايد از اين فرصت استفاده كنند و مي‌توان گفت عملكرد خوب قايقرانان زن از جمله نقاط قوت فدراسيون قايقراني است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016