سه شنبه 16 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت ورزش از فردوسی‌پور شکايت کرد، مهر

مدير کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان از شکايت اين وزارتخانه از عادل فردوسی پور و افرادی که به وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسيون ها اتهام زده اند خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گزارش مهر، عادل فردوسی پور در يکی از برنامه هايش پس از اينکه تلفن حسين جلالی يکی از کانديداهای رياست فدراسيون دووميدانی قطع شد، اين قطع ارتباط را به فشار دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخابات دووميدانی مرتبط کرد. به همين خاطر مدير کل حقوقی وزارت ورزش از اين فردوسی پور به مراجع قضايی شکايت کرده است.

احمد رسولی نژاد معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان ضمن تاييد اين خبر به خبرنگار مهر گفت: " در جريان اين برنامه تلفن جلالی قطع شد که فردوسی پور بلافاصله با طعنه اعلام کرد که اين ارتباط تلفنی به طور خود جوش قطع شده در حالی که طبق ادعای جلالی پس از قطع تماس تلفنی هيچگونه تلاشی از سوی عوامل برنامه نود در اين خصوص انجام نشد، در واقع فردوسی پور به گونه ای با جلالی مصاحبه کرد و فضای برنامه را طوری جلوه داد که وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسيون دو و ميدانی دخالت کرده، بنابراين در انتخابات فدراسيون فوتبال نيز دخالت خواهد کرد، در حالی که وزارت ورزش و جوانان در هيچ انتخاباتی دخالت نمی کند".

رسولی نژاد با بيان اينکه از افراد ديگری که در اين مدت بدون مدرک، به وزارت ورزش و جوانان در خصوص دخالت اين وزارتخانه در انتخابات فدراسيونها تهمت زده اند نيز شکايت کرده اند گفت: از عادل فردوسی پور نيز به خاطر اين اتهامات به مراجع قضايی شکايت کرده ايم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016