دوشنبه 22 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پنجعلی: می‌توانيم به راحتی به جام‌جهانی برويم، تيم ملی در گروه مناسبی قرار دارد، ايلنا

ايلنا: پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: ايران در گروه مناسبی قرار دارد و ما به راحتی می‌توانيم به جام جهانی صعود کنيم.

محمد پنجعلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا در خصوص گروه بندی ايران در مرحله نهايی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۲ برزيل، بيان کرد: ما در گروه خوبی قرار گرفته‌ايم. شانس صعود از اين گروه نسبت به گروه‌های ديگر برای ايران بالا‌تر است. ما نسبت به همه تيم‌های اين گروه برتری داريم، هر چند کره جنوبی لقمه گلوگيری برای ما خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در ادامه با بيان اينکه تيم ايران نسبت به کره جنوبی برتری بيشتری دارد، گفت: فوتبال کره جنوبی در سال‌های اخير نسبت به ايران پيشرفت بالايی داشته و ليگ بر‌تر اين کشور نسبت به ما حرفه‌ای‌تر است اما بازيکن‌های فوتبال ايران خلاقيت فردی بالاتری دارند و اين به برتری ما مقابل کره جنوبی کمک خواهد کرد. هميشه خلاقيت هاست که پيروزی‌های تيم ما را رقم می‌زند.

بازيکن سابق تيم ملی تصريح ساخت: نبايد هيچيک از تيم‌ها را دست کم گرفت. سبک و سياق بازی ازبکستان نيز می‌تواند برای ايران خطر زيادی داشته باشد. سبک بازی ازبکستان شبيه به استراليا است و اگر دچار اشتباهات نشويم، می‌توانيم مقابل اين تيم برتری پيدا کنيم. در عين حال باز هم تاکيد می‌کنم ما در گروه خوبی قرار گرفته‌ايم.

پنجعلی در خصوص حضور کی روش در تيم ملی افزود: کی روش مربی تراز اول و خوبی است اما در صورتی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند که بستری حرفه‌ای پيش رو داشته باشد. مشکلات فوتبال ما بيشتر مربوط به ساختار‌ها می‌شود و يک شخص به تنهايی نمی‌تواند آنها را حل کند. به طور قطعی نمی‌توان پيروزی‌ها و شکست‌ها را به او نسبت داد. کی روش در صورتی می‌تواند به فوتبال ما کمک کند که تفکر و امکانات حرفه‌ای در اختيار وی قرار دهيم.

وی در خصوص وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اين تيم راه خودش را پيدا کرده و بازيکنان نسبت به قبل با انگيزه‌تر هستند. پرسپوليس هنوز شانس کسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا را از دست نداده و می‌تواند با تمرکز بيشتر جزو ۴ تيم ليگ بر‌تر باشد. اگر بازيکنان اين تيم با جديت بيشتری به رقابت‌ها ادامه دهند، می‌توانند سهميه آسيا را کسب کنند.
پنجعلی همچنين متذکر شد: دنيزلی مربی با تجربه‌ای است و در اين شرايط می‌تواند به اين تيم کمک وافری کند.

اين کار‌شناس فوتبال کشور همچنين در خصوص ديدار پرسپوليس مقابل الهلال، بيان کرد: الهلال حريف بسيار سختی برای پرسپوليس بود. کسب نتيجه مساوی در عربستان نبايد باعث شود که پرسپوليسی‌ها بازی اين تيم را در آزادی دست کم بگيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016