پنجشنبه 3 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک امتیاز ارزشمند سپاهان در عربستان، ایسنا

تیم فوتبال سپاهان ایران در عربستان به یک امتیاز ارزشمند دست یافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در آخرین بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، تیم سپاهان ایران در عربستان با نتیجه یک بر یک تیم الاهلی این کشور را متوقف کرد تا به چهارمین امتیازش در این رقابتها دست یابد.

سپاهان با این چهار امتیاز در صدر گروه سوم رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. این نتیجه در شرایطی به دست آمد که سپاهان در آخرین دقیقه بازی گل تساوی را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، به غیر از دیدار سپاهان برابر الاهلی عربستان، هفت دیدار دیگر هم در قاره آسیا برگزار شد که در گروه سوم النصر امارات با نتیجه دو بر یک از سد لخویای قطر گذشت تا با این نتایج سپاهان با چهار امتیاز از دو دیدار با فاصله یک امتیازی نسبت به دیگر رقبا در صدر گروه قرار گیرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در گروه چهارم جایی که تیمهای پرسپولیس ایران، الهلال عربستان، الشباب امارات و الغرافه قطر حضور دارند، پس از پیروزی شش بر یک پرسپولیس برابر الشباب، الغرافه قطر در خانه با نتیجه سه بر سه برابر الهلال عربستان به تساوی دست یافت. فرهاد مجیدی بازیکن ایرانی الغرافه در این بازی برای تیمش گلی به ثمر نرساند. با این نتیجه پرسپولیس با چهار امتیاز در صدر این گروه قرار گرفت و پس از نماینده ایران، الهلال عربستان با اختلاف دو امتیازی در رده دوم گروه چهارم ایستاد.

در شرق آسیا هم چهار دیدار برگزار شد که در گروه هفتم سنترال کوست استرالیا با نتیجه یک بر یک برابر ناگویای ژاپن متوقف شد و در بازی دیگر این گروه سئونگنام کره جنوبی و تینجان چین با همین نتیجه به تساوی رسیدند.

در گروه نهم هم کاشیوا ریسول ژاپن با نتیجه پنج بر یک تیم چونبوک کره جنوبی را از پیش رو برداشت و گوانگژوی چین هم برابر تیم شگفتی ساز تایلندی بوریرام یونایتد با نتیجه دو بر یک شکست خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016