پنجشنبه 3 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پخش آزمایشی شبكه ورزش آغاز شد، ایرنا

پخش آزمایشی شبكه ورزش سیما به عنوان پنجمین شبكه دیجیتال كشور همزمان با آغاز سال نو خورشیدی آغاز شد و هموطنان می توانند از طریق گیرنده های دیجیتال، فركانس های این شبكه را دریافت كنند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'عزت الله ضرغامی' رییس سازمان صدا و سیما در روزهای پایانی سال گذشته از راه اندازی شبكه ورزش در سال جدید خبر داده بود.

پخش رسمی شبكه ورزش كه با فعال سازی بسته سوم ظرفیتی پخش دیجیتال (TS3) در صدا و سیما میسر می شود، به صورت دیجیتال خواهد بود و بعد از شبكه برون مرزی هیسپان تی وی، دومین شبكه تلویزیونی ایران است كه به صورت 'اچ دی (HD)' پخش می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این شبكه تخصصی فعالیت آزمایشی خود را ابتدا با 6 ساعت برنامه در روز و پخش مستند المپیك، تاریخچه مسابقات جام جهانی، مستندهای آموزشی در زمینه ورزش و پوشش برخی مسابقات آغاز كرده است.

شبكه ورزش پنجمین شبكه دیجیتال در كشور است و پیش از آن شبكه های مستند، شما، بازار و نمایش به صورت دیجتال راه اندازی شدند و دریافت این شبكه ها تنها در صورت داشتن دستگاه های گیرنده دیجیتال (ست آپ باكس Set up box) امكانپذیر است.

'فرشاد صادقی' مدیر شبكه ورزش سیما است كه در كارنامه خود تهیه كنندگی برنامه های ورزشی از جمله با جام جهانی 2002، گزارش ورزشی، دایره طلایی، مجله باشگاه های اروپایی و مجله باشگاه های آسیایی را ثبت كرده است.

شبكه ورزش زیر نظر معاونت سیمای سازمان صدا و سیما اداره می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016