دوشنبه 14 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آريو جونيور، سرمربی الجزيره: مقابل استقلال به مساوی راضی هستيم

ايسنا ـ سرمربی برزيلی تيم فوتبال الجزيره معتقد است که تيمش در صورت کسب تساوی برابر استقلال به نتيجه‌ بسيار خوبی دست پيدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، آريو جونيور در نشست خبری پيش از ديدار تيمش برابر استقلال ايران در چارچوب مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا با بيان اين که از حضور دوباره‌اش در ايران خوشحال است، گفت: من پيش از اين به همراه الغرافه قطر به ايران آمده بودم و به همراه اين تيم در ورزشگاه «آزادی» حضور پيدا کردم. ديدار با تيم‌های ايرانی هميشه سخت است، چون اين تيم‌ها بسيار قدرتمند هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به اين سوال که در بازی روز سه‌شنبه برابر استقلال تيمش مصدوم يا محروم دارد يا خير؟ گفت: ما خوشبختانه هيچ مصدومی و يا محرومی نداريم و با ترکيبی کامل به ايران آمده ايم . ما می دانيم که برابر استقلال بسيار مشکل خواهيم داشت و برای اين تيم احترام زيادی قائليم، اما قول می‌دهم که رقيب خيلی خوبی برای اين تيم خواهيم بود.

وی در ادامه در پاسخ به اين سوال که کدام تيم‌ها شانس صعود از اين گروه را دارند و او چه نتيجه‌ای را برای تيمش برابر استقلال پيش‌بينی می‌کند؟ گفت: ما و استقلال شانس زيادی برای صعود از اين گروه داريم، اما نتيجه‌ بازی فردای ما کاملا به نتيجه‌ ديدار الريان و نسف قارشی بستگی دارد. به نظر من اگر بتوانيم برابر استقلال مساوی هم کسب کنيم، نتيجه‌ بسيار خوبی به دست آورده‌ايم.

جونيور در ادامه و در پاسخ به اين سوال که به عقيده او جو ورزشگاه «آزادی» با حضور تماشاگران پرشمار استقلال چه تاثيری روی عملکرد تيمش خواهد داشت؟ گفت: من در زمان هايی هم که خودم بازی می کردم، می دانستم که بازی کردن در ورزشگاه‌های شلوغ انگيزه بازيکنان را بالا می برد و من مطمئنم که جو ورزشگاه آزادی نيز انگيزه بازيکنان مرا بالا خواهد برد، اما از اين که در کشور امارات مانند ايران در برابر تماشاگران زياد بازی نمی‌کنيم، تاسف می‌خورم.

سرمربی الجزيره در پايان صحبت‌هايش در پاسخ به اين سوال که با توجه به حضور مهاجمان پر تعداد استقلال آيا تيمش توان مقابله با اين تيم را در خط دفاع خواهد داشت يا خير؟ گفت: استقلال مهاجمان قدرتمندی دارد که خط حمله اين تيم را به نقطه قوت آن تبديل کرده‌اند ، اما ما هم از تمام توان خود استفاده می‌‌کنيم که نتيجه‌ مورد قبول خود را در اين بازی کسب کنيم و فکر می‌کنم مساوی نتيجه‌ خوبی برای ما خواهد بود.

صالح بشير بازيکن تيم فوتبال الجزيره نيز که به همراه سرمربی تيمش در نشست خبری حاضر شده بود، تنها در پاسخ به سوال مشابهی درباره جو ورزشگاه آزادی گفت: من پيش از اين هم به ورزشگاه آزادی آمده و برابر استقلال بازی کرده بودم، من در بازی‌های قبل نتايج خوبی برابر استقلال گرفتم و فکر نمی کنم که جو اين ورزشگاه روی بازی ما تاثيری بگذارد.

ديدار تيم‌های استقلال و الجزيره فردا (سه شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016