چهارشنبه 16 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گام محكم مهرام براي قهرماني بسکتبال در غرب آسيا

تيم بسكتبال مهرام در دومين نبردش برابر الرياضي لبنان از مرحله نهايي باشگاه‌هاي غرب‌آسيا به پيروزي رسيد و انتقام شكست بازي نخست را گرفت

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم بسكتبال مهرام در دومين ديدارش برابر الرياضي لبنان از مرحله نهايي باشگاه‌هاي غرب‌آسيا در سالن شهر بيروت به مصاف اين تيم رفت و با نتيجه 67 بر 59 به پيروزي رسيد تا گام محكمي در مسير قهرماني در غرب‌آسيا برداشته باشد.

مهرامي‌ها در شرايطي كه تماشاگران لبناني بازيكنان الرياضي را به خوبي حمايت مي‌كردند كارشان را آغاز كردند تا در آخرين ديدار خارج از خانه بتوانند به نتيجه مطلوبي برسند اما حريف قدرتمند آنها با عملكرد خوب گارد راس آمريكايي‌اش توانست از آنها پيشي بگيرد. در شرايطي كه نايب قهرمان آسيا با ريباندهاي نيكولا تسكيتيشويلي عملكرد خوبي در زير سبد داشت بازكينان پيراموني الرياضي رو به پرتاب‌هاي سه امتيازي آوردند كه يكي پس از ديگري وارد سبد مي‌شدند. الرياضي با درخشش دريك اسپنسر توانست در اين كوارتر با نتيجه 26 بر 18 به پيروزي برسد.

كوارتر دوم براي الرياضي خوب نبود. اسپنسر ستاره الرياضي در همان ابتدا از ناحيه مچ پا آسيب ديد و از زمين خارج شد تا علي‌ محمود گارد راس با تجربه لبنان كه او نيز مصدوم است وارد زمين شود. پرتاب‌هاي سه امتيازي الرياضي در اين كوارتر نيز ادامه داشت اما عملكرد خط دفاع مهرام بسيار بهتر از كوارتر نخست بود. عملكرد خوب خط دفاعي مهرام اجازه امتيازآوري به لبناني‌ها نمي‌داد و شاگردان مصطفي هاشمي توانستند در كوارتر دوم با نتيجه 15 بر 12 به برتري برسند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




كوارتر سوم در حالي آغاز شد كه مهرام نيمه نخست را با نتيجه 38 بر 33 به حريف واگذار كرده‌بود. شاگردان مصطفي هاشمي در اين كوارتر حمله‌هاي موفقي داشتند اما همچنان در كنترل پرتاب‌هاي سه امتيازي مشكل داشتند. با بازگشت دوباره دريك اسپنسر به زمين بازيكنان الرياضي دوباره امتيازآوري كردند اما مهرام با درخشش حامد آفاق در كوارتر سوم توانست فاصله امتيازي را كاهش دهد تا بازي در اين كوارتر با نتيجه 52 بر 52 به پايان برسد. كوارتر سوم با برتري 19 بر 14 مهرام به پايان رسيد.

كوارتر پاياني مسابقه نبرد مرگ و زندگي بود. دو تيم دوباره با تمام توان مبارزه كردند اما شاگردان مصطفي هاشمي برتر ميدان بودند. مهرامي‌ها به خوبي مي‌دانستند پيروز ي در لبنان بسيار ارزشمند است و با تمام توان برابر بازيكنان و تماشاگران الرياضي ايستادگي مي‌كردند. نايب قهرمان آسيا حمله‌هاي الرياضي را يكي پس از ديگر متوقف مي‌كرد و از طرف ديگر امتياز‌آوري داشت. در يك دقيقه مانده به پايان مسابقه مهرام با نتيجه 65 بر 59 از مدافع عنوان قهرماني آسيا و غرب‌آسيا پيش بود تا پس از پنج شكست پياپي برابر اين حريف، آنها را در آستانه شكستي تلخ برابر تماشاگرانش قرار دهد. مهرام در كوارتر چهارم با نتيجه 13 بر 7 به پيروزي رسيد تا در نهايت با نتيجه 67 بر 59 برابر قهرمان آسيا به پيروزي برسد.

به گزارش ايسنا، مهرام در روزهاي بيست و يكم و بيست و دوم فروردين ميزبان الرياضي لبنان است و در صورت پيروزي در اين دو مسابقه قهرمان غرب‌آسيا خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016