شنبه 15 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قاسم‌زاده: عرق ‌ملی اجازه نداد تابعیت امارات را بپذیرم، فارس

ملی‌‌پوش تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: بسکتبال ایران بهترین شرایط را برای پیشرفتم دارد و عرق‌ملی اجازه نداد که تابعیت امارات را بپذیرم.

مجید قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد پیشنهاد اماراتی‌ها برای بازی در تیم‌ملی این کشور گفت: خوشبختانه در جام شیخ راشد درخشش داشتم و توانستم بهترین بازی‌هایم را انجام دادم. پس از پایان رقابت‌ها مسئولان فدراسیون امارات صحیت‌هایی را با من انجام دادند و پیشنهادهایی را دادند.

وی خاطرنشان کرد: آنها گفتند در سال اول 900 هزار دلار پرداخت می‌کنیم و در سال‌های آینده این مبلغ افزایش خواهد داشت و همچنین می‌توانم در یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی این کشور بازی کنم. به ایران هم که آمدیم تماس‌های زیادی گرفتند و با توجه به اینکه در ایران شرایط پیشرفت بیشتر است و عرق‌ملی هم اجازه این کار را نمی‌دهد روز گذشته سر انجام پاسخ منفی را به آنها دادم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ملی‌پوش تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: با وجود اینکه پیشنهاد آنها بسیار وسوسه‌کننده بود، اما هرگز ایران و بسکتبال آن را به امارات ترجیح نمی‌دهم.

وی تأکید کرد: بزرگ‌ترین هدفم حضور موفق در تیم‌ملی بسکتبال است. در جام ملت‌های آسیا جزو بازیکنان اصلی بودم، اما به دلیل مصدمیت نتوانستم تیم را همراهی کنم. 22 ساله هستم و امیدوارم با آمدن سرمربی جدید تیم‌ملی شرایط برای بازیکنان جوان بیشتر فراهم شود.

قاسم زاده گفت: در این فصل در فولاد ماهان شرایط بسیار خوبی دارم‌ و باید از صادق‌زاده، سرمربی تیم تشکر می‌کنم که در روند بهتر شدن بازی‌ام تأثیرگذار بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016