شنبه 26 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عسگری: قضاوت داوران در هفته سی‌ام مشکلی نداشت

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال تاکید کرد، قضاوت داوران در دیدارهای هفته سی‌ام مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با کمترین مشکل همراه بوده است.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: براساس آنچه ما تعقیب کرده و تماس‌هایی که با ناظران داوری داشته‌ایم، خوشبختانه در دیدارهای هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر مشکل خاصی در داوری مشاهده نشده است.

"در داوری حتی اگر مشکلی هم نباشد، برخی می‌گردند دنبال مشکل و از کاه، کوه می‌سازند!"، وی با بیان این جمله افزود: بازی سپاهان اصفهان - پرسپولیس را ندیدم اما بازی استقلال - صبای قم را دیدم. در این بازی مشکل خاصی در داوری مشاهده نشد. براساس اعلام گزارش ناظران داوری در این دو بازی اشتباهات داوری اگر هم بوده در نتیجه تاثیری نداشته است.

نایب رئیس کمیته داوران انتخاب ناظران ویژه داوری را اقدامی در جهت تقویت روحیه داوران و آماده سازی آنها از نظر روحی عنوان کرد و گفت: در شرایطی که فوتبال ما وضعیت استانداردی - نه تنها در امر برگزاری و امکانات - ندارد و عوامل بیرونی می‌توانند بر عملکرد داور تاثیرگذار باشند، انتخاب ناظر ویژه می‌تواند ضمن نشان دادن اهمیت مسابقه نزد فدراسیون و کمیته داوران باعث ارتقای روحیه داور بازی شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عسگری ضمن تاکید براینکه ناظران ویژه قدرت و اختیاری در امر برگزاری بازی ندارند و نمی‌توانند اعمال قانون کنند، ادامه داد: متاسفانه افرادی که در امر برگزاری بازی دخیل هستند، گهگاه دخالت‌هایی می‌کنند که حضور ناظر ویژه می‌تواند مانع از دخالت آنها شده و باعث پشت گرمی داور شود.

وی در پاسخ به این سئوال که "باتوجه به حضور داوران ایرانی در دیدارهای هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برای انتخاب داور در هفته سی و یکم لیگ برتر با مشکلی مواجه نیستید؟"، اظهار داشت: خوشبختانه دیدارهای هفته سی و یکم با فاصله برگزار می‌شود و داوران بین المللی ما می‌تواند در دیدارهای پیش روی لیگ با استراحت کافی قضاوت کنند.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه حکم محرومیت محسن قهرمانی و محمود رفیعی برای قضاوت در لیگ برتر قطعی است، گفت: اینکه محمود رفیعی بخواهد از تصمیم خود صرفنظر کرده و مجددا به دنیای داوری برگردد به تصمیم این داور بازمی‌گردد و کمیته داوران در تصمیم شخصی او دخالت نخواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016