شنبه 26 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبیر فدراسیون كاراته: هدف ما درخشش در رقابت های جهانی فرانسه است

قزوین - دبیر فدراسیون كاراته با بیان اینكه تیم ملی امسال با نهایت توان و قدرت در مسابقات جهانی فرانسه حضور پیدا خواهد كرد، گفت: نمایندگان ایران در این مسابقات بدنبال كسب نتایج درخشان و خیره كننده هستند.

'محسن آشوری' روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی در دو دوره قبلی رقابت های جهانی نتایج چندان موفقی را بدست نیاورده است ولی فدراسیون نهایت تلاش خود را می كند تا با فراهم ساختن شرایط مناسب برای ملی پوشان به آنها برای كسب نتایج درخور و شایسته در مسابقات جهانی كمك كند.

وی با بیان اینكه اردوهای انتخابی تیم ملی هم اكنون به طور منظم در حال برگزاری است، گفت: ملی پوشان حاضر در این اردوها همگی با انگیزه بالا و آمادگی فنی خوب با یكدیگر برای قرار گرفتن در تركیب نهایی تیم ملی رقابت می كنند.

دبیر فدراسیون كاراته به برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در ازبكستان پیش از مسابقات جهانی فرانسه نیز اشاره كرد و افزود: با آمادگی خوب و انگیزه بالای ملی پوشان در اردوها و تلاش مستمر كادر فنی، امیدواریم تیم ملی از این مسابقات با دست پر بیرون بیاید و كاراته یك بار دیگر برای ورزش كشور افتخارآفرینی كند.

آشوری، كاراته را از پرطرفدارترین رشته های ورزشی كشور خواند و گفت: نزدیك به 200 هزار كاراته كا به صورت رسمی و سازمان یافته این رشته را دنبال می كنند و این در حالی است كه آمارهای غیررسمی از فعالیت حدود یك میلیون نفر در كاراته حكایت دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با اشاره به اینكه فدراسیون كاراته هر ساله با برگزاری دوره های استعدادیابی و آموزش به علاقه مندان به این رشته برای قهرمان پروری و شكوفا كردن استعدادهای كاراته تلاش می كند، خاطرنشان كرد: استعدادیابی و تقویت رده های سنی پایه و ارتقای دانش فنی مربیان و داوران امسال مورد توجه جدی فدراسیون كاراته قرار دارد.

دبیر فدراسیون كاراته، كمبود امكانات سخت افزاری از جمله فضاهای تمرینی را از مهمترین مشكلات این رشته خواند و اضافه كرد: در صورت اختصاص منابع مالی بیشتر و برخورداری از فضاهای ورزشی جدید برای كاراته، ورزشكاران این رشته بدون شك توانایی این را خواهند داشت تا برای ورزش كشورمان افتخارات بیشتری در عرصه های بین المللی كسب كنند.

آشوری به برپایی اردوی تیم های ملی نوجوانان،جوانان و امید كاراته كشور كه هم اكنون در قزوین پیگیری می شود اشاره و یاد آوری كرد: برگزاری اردوهای تیم ملی در شهرستان ها موجب تمركز زدایی فعالیت های فدراسیون شده و در رشد تجربی و فنی ورزشكاران و مربیان استان های میزبان تاثیر بسیار خوب و مثبتی دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016