چهارشنبه 30 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: تساوی نااميدکننده استقلال برابر الجزيره امارات، سقوط آبی‌ها به رده سوم

خبرگزاری مهر ـ تيم فوتبال استقلال که اميدوار بود در هفته چهارم رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا شکست در تهران برابر الجزيره امارات را جبران و خود را به صدر جدول گروه اول نزديک کند، برابر نماينده امارات به تساوی رسيد تا با توجه به پيروزی الريان قطر به رده سوم سقوط کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم از هفته چهارم رقابتهای فوتبال ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۲۰:۱۵ امروز چهارشنبه با ديدار تيم های فوتبال الجزيره امارات و استقلال تهران در ورزشگاه محمدبن زايد شهر ابوظبی آغاز شد که در پايان نيمه اول تيم استقلال با تنها گل دقيقه ۲۴ آرش برهانی حريف خود را شکست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در نيمه دوم اين ديدار که به قضاوت "ماساکی توما" از ژاپن برگزار شد اين تيم الجزيره بود که موفق شد گل خورده را جبران کند. در دقيقه ۶۳ اين ديدار "ريکاردو اليويرا" برای تيم اماراتی گل زد تا کار استقلال برای حفظ رده دوم جدول سخت شود.

در دقايق باقيمانده شاگردان پرويز مظلومی با وجود تلاشی که کردند نتوانستند دروازه حريف اماراتی را باز کنند تا در نهايت با يک امتياز از امارات برگردند. استقلال ديدار رفت را ۲ بر يک در ورزشگاه آزادی به الجزيره باخته بود.

تيم فوتبال استقلال با اين تساوی ۵ امتيازی شد و با توجه به پيروزی الريان قطر برابر نسف قارشی ازبکستان، شاگردان مظلومی به رده سوم جدول رده بندی سقوط کردند و الريان با ۶ امتياز به رده دوم صعود کرد. الجزيره امارات هم با ۱۰ امتياز در صدر جدول گروه اول قرار گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016