سه شنبه 29 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ قهرمانان آسيا: توقف پرسپوليس برابر حريف ۱۰ نفره قطری، تداوم صدرنشينی شاگردان دنيزلی

خبرگزاری مهر ـ تيم فوتبال پرسپوليس که نزديک به يکصد هزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی کشانده بود در هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا نتوانست نتيجه ديدار رفت برابر الغرافه قطر را تکرار کند و در ثانيه های پايانی گل تساوی را دريافت کرد اما همچنان در صدر جدول گروه چهارم باقی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، ديدار برگشت تيم های فوتبال پرسپوليس ايران و الغرافه قطر در هفته چهارم رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه به قضاوت "ايرماتوف" ازبکستانی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پايان شاگردان دنيزلی با نتيجه يک بر يک برابر حريف قطری متوقف شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در اين ديدار که در حضور ۹۶ هزار و ۲۰۰ تماشاگر برگزار شد تيم فوتبال پرسپوليس با ترکيب آسمير آودوکيچ، محمد نصرتی، مهرداد پولادی، شيث رضايی، سامان آقا زمانی، محمد نوری، اميرحسين فشنگچی، هادی نوروزی(جواد کاظميان)، علی کريمی، غلامرضا رضايی(وحيد هاشميان) و ايمون زايد (مهدی مهدوی کيا) به ميدان رفت و در نيمه اول نتوانست انتظارات را برآورده کند.

در نيمه دوم هم روند بد پرسپوليس ادامه داشت و بازيکنان اين تيم با ساق های سنگين در زمين حرکت می کردند و نتوانستند دروازه حريف را با خطر جدی مواجه کنند. در دقيقه ۷۴ اين ديدار فرهاد مجيدی بازيکن ايرانی تيم الغرافه پس از تمارض در محوطه جريمه کارت زرد دوم را دريافت کرد و اخراج شد.

پس از ۱۰ نفره شدن الغرافه پرسپوليس حملات بيشتری را روی دروازه حريف پی ريزی کرد که ماحصل آن گل دقيقه ۸۵ علی کريمی بود. در اين دقيقه توپ علی کريمی پس از برخورد به پای مدافع الغرافه وارد دروازه شد اما شش دقيقه بعد اين الغرافه بود که با ضربه "لورنس کوايه" به گل تساوی رسيد.

با اين تساوی پرسپوليس ۸ امتيازی شد اما همچنان در صدر جدول رده بندی گروه چهارم قرار دارد. تيم الغرافه نيز سه امتيازی شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016