چهارشنبه 30 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاجی پور:تلاش می كنم جزو كاروان اعزامی به لندن باشم

ایرنا: 'سوسن حاجی پور' بانوی تكواندو كار ایرانی كه در مسابقات آسیایی تایلند سهمیه وزن 67 كیلوگرم را برای المپیك لندن كسب كرد،گفت:تمام تلاشم را به كار می بندم تا این سهمیه نصیب خودم شود و با كاروان ایران در المپیك لندن شركت كنم.

این ورزشكار 21 ساله كشورمان روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: بعد از كسب سهمیه، اردوی تیم ملی از آذرماه سال گذشته به شكل پیوسته برگزار شده است و همه تكواندو كاران حاضر دراردوی تیم ملی در سطح بسیار حرفه ای تمرین می كنند.

وی ادامه داد: اگر چه ما تا قبل از تایلند نیز به منظور كسب سهمیه تمرینات منسجم و منظمی را دنبال می كردیم اما این تمرینات و سطح آن پس از كسب سهمیه افزایش یافته و همه روزه تمرینات سخت تری را انجام می دهیم.

وی با اشاره به مسابقات آسیایی 'هوشی مینه' ویتنام كه اواسط اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد،گفت:با توجه به اینكه این رقابت ها ركوردگیری نیز محسوب می شود،همه ما باید با اوج آمادگی در این رقابتها شركت كنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




حاجی پور از تلاش های فدراسیون برای فراهم كردن شرایط برای آمادگی تیم ملی قدردانی كرد و گفت: ازهفت ماه قبل از برگزاری رقابتهای آسیایی در تایلند در سال 90 زنجیره ی همكاری فدراسیون ، كادر فنی ، خانواده و خودم باعث موفقیتم شد و به همین خاطر باید از همه آنان تشكر كنم.

وی گفت:امیدوارم هر یك از تكواندوكاران وزن 67 كیلوگرم كه راهی لندن می شود بتواند به عنوان نماینده تكواندو زنان ایران از جایگاه ایران دفاع كند و با كسب مقام باردیگر ایرانیان و بویژه جامعه زنان را سرافراز كند.

سوسن حاجی پور از 14 سال پیش ورزش تكواندو را آغاز كرده و هشت سال است كه افتخار عضویت در تیم ملی را دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016