شنبه 9 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استیلی:اتحاد تیمی پرسپولیس باید تقویت شود

تهران - سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تنها مشكل پرسپولیس برای دیدار با الهلال كم بودن اتحاد تیمی است.

'حمید استیلی'روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص دیدار پرسپولیس و الهلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا،گفت:با توجه به شكست این تیم در دیدار مقابل تراكتورسازی باید همه دست به دست هم دهیم تا با موفقیت در دیدار مقابل الهلال دل هواداران را شاد كنیم.

وی ادامه داد:خوشبختانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عملكرد بسیار بهتری نسبت به لیگ برتر داشته و می تواند با یك تساوی مقابل الهلال شانس خود را بری صعود به عنوان تیم اول از گروه افزایش دهد.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای تیم آرزو موفقیت می كنم زیرا پرسپولیس بازیكنان بسیار خوبی در اختیار دارد و می تواند نتایج قابل انتظار هوادران را كسب كند.

وی تصریح كرد: كادرفنی باید در دیدار مقابل الهلال، اتحاد تیمی را افزایش دهند و مطرح كردن مسایلی چون جدایی بعضی از بازیكنان در انتها فصل صحیح نیست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اظهار داشت: به طور حتم در دیدار مقابل الهلال نقش بازیكنان با تجربه بیش از گذشته مهم خواهد بود و امیدوارم شاهد عملكرد خوب این بازیكنان باشیم.

استیلی در خصوص دلایل نوسان زیاد پرسپولیس، خاطرنشان كرد: این مساله را باید كادرفنی پاسخگو باشد زیرا در تیم نیستم تا از نزدیك مشكلات را بررسی كنم.

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: امیدوارم بازیكنان پرسپولیس از حیثیت این تیم دفاع كنند و همانطور كه دنیزلی در ابتدا حضور خود اعلام كرد بازیكنان خوبی در اختیار دارد و فكر می كنم آنها می توانند نتایج خوبی را در لیگ قهرمانان‌ آسیا رقم بزنند.

استیلی در خصوص شایعات اخیر مبنی بر كم كاری بعضی از بازیكنان پرسپولیس در دیدار مقابل تراكتورسازی خاطرنشان كرد: به هیچ عنوان این مساله را قبول ندارم زیرا من با آنها از نزدیك كار كرده ام و تنها مشكل پرسپولیس مشكلات روحی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016