چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نگاهی به بازی پرسپولیس مقابل الهلال

تهران – بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و شكست این تیم در حضور بیش از75 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی انتقادهای زیادی را از بازی پرسپولیس دراین مسابقه در پی داشت.

به گزارش ایرنا، پرسپولیس با نتایج بسیارخوبی كه درسه بازی دور رفت گروه چهار كسب كرده و هفت امتیازی شده بود، هواداران انتظار داشتند كه به سبب بازی های گذشته، تیم شان به عنوان تیم اول راهی یك چهارم نهایی شود.

اما شكست پرسپولیس مقابل الهلال كه در ورزشگاه آزادی رقم خورد، باعث شد تا این تیم جایگاه خود را از دست داده و حتی با حاشیه های فراوانی كه بعد از این شكست تشدید شد، صعودش به عنوان تیم دوم هم سخت شود.

وقتی نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رادركنار دوشكست چهار بر دو و چهار بر یك مقابل سایپا و تراكتورسازی در لیگ برتر بگذاریم، مشخص می شود كه این تیم این روزها شرایط خوبی ندارد و باید فكری به حال محبوب ترین تیم آسیا كرد.

نوع بازی این تیم وضعف عملكرد بازیكنان ازجمله مواردی بود كه پیشكسوتان و كارشناسان فوتبال نسبت به آن انتقادهایی را وارد كردند،‌خبرنگار ایرنا در گفت وگو با این پیشكسوتان در این باره با آنان به گفت وگو نشست.

** ابراهیمی: بازیكن سالاری این وضعیت را برای پرسپولیس بوجود آورده است

ناصر ابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس بازیكن سالاری را عامل به وجود آمدن این شرایط برای پرسپولیس عنوان می كند و می گوید: بازیكنان در پرسپولیس حكومت می كنند و گویا هیچ كس نمی تواند مقابل آنها بایستد. این بازیكنان زیر بار برنامه های بدنسازی نمی روند و در نتیجه در زمین توانایی دویدن ندارند.

وی همچنین درباره تعصب بازیكنان این تیم نیزاینگونه اظهار نظر می كند:درگذشته اگرپرسپولیس گلی دریافت می كرد، بازیكنان زمین و زمان را به هم می ریختند تا این گل جبران شود. اما این تعصب در میان بازیكنان كنونی دیده نمی شود.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران درباره مسابقه روزگذشته پرسپولیس با الهلال می گوید: خوش شانسی به پرسپولیس كمك كرد تا دراین دیدار تنها یك گل دریافت كند وگرنه طبق روند بازی باید گل های بیشتری دریافت می كرد.

وی ادامه می دهد: پرسپولیس برای مسابقه باالهلال هیچ برنامه ای نداشت ودردفاع و حمله سردرگم بود.بازیكنان در تعقیب بازیكن حریف، تحت فشار قرار دادن و یارگیری به هیچ عنوان موفق نبودند و همین موارد مساله منجر به شكست شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




** محرمی: دنیزلی مقصر این نتایج نیست

مجتبی محرمی كاپیتان اسبق پرسپولیس مصطفی دنیزلی سرمربی سرخپوشان را در شرایط این روزهای این تیم بی تقصیر می داند و می گوید: بازیكنان كنونی پرسپولیس بر اساس تفكرات دنیزلی بسته نشده است. بنابراین نمی توان در مورد عملكرد او قضاوت كرد و او را در این نتایج مقصر دانست.

وی مسابقه روز گذشته پرسپولیس مقابل الهلال را بسیار ضعیف توصیف می كند و این گونه ادامه می دهد: شانس باعث شد پرسپولیس بیش از یك گل از الهلال دریافت نكند و اگر عملكرد بسیار خوب آسمیر آودوكیچ درون دوازه این تیم نبود، شكست سنگینی در انتظار سرخپوشان بود.

محرمی درپایان می گوید:اگر هواداران و مسئولان باشگاه پرسپولیس از این تیم حمایت كنند و مانع از بروز حاشیه شوند، صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است.

** چه كسی پاسخگوی هواداران است؟

پرسپولیس درسه بازی خانگی خود درمرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بالاترین میزان حضور تماشاگردرمیان تمام مسابقات این فصل رقابت ها را ثبت كرده است و بدون شك این نتیجه شایسته هواداران مشتاق این تیم نیست.

مسئولان باشگاه پرسپولیس همواره در شعارهای خود این تیم را متعلق به هواداران دانسته اند بنابر این باید برای رفع مشكلات این باشگاه و رسیدنش به جایگاه واقعی تلاش كنند.

بازیكنانی كه مبالغ هنگفتی از پرسپولیس می گیرند و چند نفر از آنها عنوان ملی پوش را نیز یدك می كشند، باید در میدان مسابقه آن هم در حضور این تعداد هوادار تلاش بیشتری برای فرار از شكست كنند. تلاشی كه در بسیاری از مواقع از جمله مسابقه دیروز چندان مشاهده نشد.

شاید به همین سبب بود كه هواداران درپایان بازی با بی تعصب خواندن این بازیكنان خواستار جدایی آنها از تیم محبوبشان شوند.

درمیان شعارهای هواداران علیه بازیكنان، تشویق مهرداد پولادی كه با بازی بسیار خوب خود یكی از عوامل ثبت نشدن یك شكست سنگین برای پرسپولیس بود نشان می دهد كه هواداران نه از كسی خط می گیرند و نه با كسی مشكل شخصی دارند. برای آنها تنها بازی خوب و با تعصب مهم است.

دیروزعلی كریمی سرگروه پرسپولیس هم بازی ضعیفی ارائه داد و هواداران در شعارهای خود به اوهم رحم نكردند تا هیچ كس خود را قیم پرسپولیس نداندوهمه به جای مصاحبه كردن برای انداختن تقصیر شكست به گردن دیگر بازیكنان، قدری هم به فكر حفظ آمادگی خود باشند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016