چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: دستهايي عليه پرسپوليس در كار است

محمد رويانيان مي‌گويد در شرايطي كه براي پرسپوليس به وجود آمده بايد صبر كرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره شكست پرسپوليس مقابل الهلال و تداوم روند ضعيف اين تيم در چند هفته گذشته اظهار كرد: من همه چيز را تمام شده نمي‌دانم. فكر مي‌كنم بازيكنان ما در آينده تلاش بيشتري خواهند كرد. ما با دنيزلي و بازيكنان به جنگ موقعيت پيش آمده خواهيم رفت و الان نياز داريم كه آرامش داشته باشيم.

وي ادامه داد: به هيچ وجه به دنبال مقصر نيستم. چند بازي مهم تا پايان فصل باقي مانده كه بايد روحيه خود را براي اين بازي‌ها حفظ كنيم. بايد زندگي فوتبالي‌مان را با همين روند ادامه دهيم. شرايط سختي داريم اما نااميد نيستم.

رويانيان در پاسخ به اين سوال كه پس از ديدار مقابل تراكتورسازي از جريمه بازيكنان پرسپوليس خبر داده بوديد، آيا اين كار عملي مي‌شود يا خير گفت: صبر كنيد. بايد به راه‌مان ادامه دهيم. من از نقطه نظرات همه پيشكسوتان استفاده مي‌كنم اما سوال‌هاي زيادي از جامعه فوتبال و آنها دارم كه به موقع آنها را مطرح خواهم كرد.

مديرعامل پرسپوليس افزود: مقابل شرايطي كه براي پرسپوليس پيش آمده محكم مي‌ايستم. هر روز كنار تيم مي‌روم. بايد روحيه بازيكنان را براي بازي‌هاي بعد آماده كرد.

رويانيان با اشاره به اينكه كسر دو امتياز و هجمه‌هاي بيروني باعث شد پرسپوليس به اين سمت برود، گفت: من اين سوال را از همه دارم. چطور شد كه پس از نتايج خوب پرسپوليس، تساوي در زمين الهلال و بردهاي متوالي سه بر صفر مقابل نفت تهران، شش بر يك برابر الشباب و سه بر صفر مقابل الغرافه تيم نزول كرد و نتايج بدي گرفت؟ چه شد كه بعد از اين همه نتايج خوب يك دفعه نزول كرديم؟ اين سوال جدي من است و معتقدم كه دست‌هايي در كار است كه پرسپوليس را تضعيف كند.

وي همچنين گفت: البته راي عجيب و غريب كميته انضباطي و كسر دو امتياز باعث شد وضعيت روحي رواني بازيكنان ما بدتر شود. من از همه كارشناسان تشكر مي‌كنم و از نظرات آنها استفاده خواهم كرد. اما بزرگترين سوال من از آنها و جامعه ورزش اين است كه چرا پرسپوليس به طور ناگهاني افت كرد؟ و چطور شد كه تيم هم در ليگ و هم در آسيا نتايج بدي گرفت؟

وي ادامه داد: مطمئنا در اين شرايط كه دستاني عليه پرسپوليس در كار است، راهي جز تحمل سختي نداريم. اگر پرسپوليس در شرايط عالي بود هرگز در اين فوتبال نمي‌ماندم اما الان كه اين وضعيت به وجود آمده محكم مي‌ايستم و همه چيز را درست مي‌كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رويانيان درباره صحبتهاي علي كريمي كه گفته بود فصل آينده در پرسپوليس نمي‌مانم، گفت: باز هم مي‌گويم صبر كنيد. پرسپوليس بايد از ريشه درست شود. من پيش‌بيني مي‌كردم كه وضعيت‌مان بحراني شود اما مجبوريم اين وضعيت را تحمل كنيم. پرسپوليس فقط براي امسال نيست و بايد سال‌هاي بعد هم با قدرت كار كند. مديريت باشگاه در اين مدت تا جايي كه توانست تمام تلاش خود را براي موفقيت پرسپوليس به كار بست. ما از هيچ چيز دريغ نكرديم. آوردن دنيزلي و چند بازيكن خوب مثل مهدوي‌كيا، پولادي، آودوكيچ و زايد به كلي شرايط تيم را بهتر كرد اما الان در شرايط سختي هستيم و بايد تحمل كنيم.

رويانيان همچنين با تشكر از هواداران پرسپوليس گفت: از هواداران باغيرت، متعصب و ارزشمند پرسپوليس تشكر مي‌كنم. آنها بدانند كه هر تصميمي كه از اين به بعد گرفته مي‌شود، همانطور كه تا الان تمام تلاش خودم را كرده‌ام در راستاي خواسته‌ها و نظرات هواداران است چراكه پرسپوليس چيزي نيست به جز آن چيزي كه در قلب هواداران قرار گرفته است.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين پيروزي سپاهان را به اين باشگاه تبريك گفت و اظهار كرد: به مديرعامل، كادر فني و بازيكنان سپاهان به خاطر پيروزي مقابل النصر تبريك مي‌گويم. آرزو دارم كه نمايندگان ايران در بازي‌هاي آسيايي شايسته تر از هميشه كار كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016