چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ویسی به تمرین تیم بازیکن پیشین منچستر می‌رود

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در حالی روز 25 اردیبهشت برای تماشای تمرینات دو تیم "مولده" و "بران" به نروژ می رود که به گفته خودش فدراسیون فوتبال حتی از صدور یک نامه برای تایید فعالیتش در لیگ برتر ایران خودداری کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این قرار بود عبدالله ویسی بعد از اتمام لیگ به همراه تیم ملی به ازبکستان برود و سپس از آنجا برای حضور در تمرینات یک تیم نروژی به این کشور سفر کند. با این حال برنامه ویسی به خاطر تاریخ ویزا تغییر کرد و این مربی روز 25 اردیبهشت مستقیما به نروژ خواهد رفت.

ویسی از روز 25 اردیبهشت تا روز 10 خرداد در تمرینات تیم های "مولده" و "بران" شرکت می کند. او این کار را با کمک دوستان خود انجام داده و از این طریق موافقت مربیان این دو باشگاه را جلب کرده است. سرمربی تیم "مولده" نروژ "سولشائر" بازیکن پیشین تیم منچستریونایتد و شاگرد الکس فرگوسن است.

سرمربی تیم فوتبال صبا با اعلام این خبر به مهر گفت: نکته ای که باید به آن توجه شود این است که حضور در تمرینات تیم های اروپایی به تنهایی کافی نیست. یک مربی باید بداند که از این اندوخته‌هایش چگونه استفاده کند. در واقع رفتن به اروپا یا حضور کلاس‌های طراز اول هنر نیست، هنر این است که بتوانی دانش خود را اجرا کنی.

ویسی همچنین با انتقاد شدید از فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من برای اینکه از فدراسیون فوتبال فقط یک معرفی نامه بگیرم که فعالیتم را در لیگ برتر تایید کند، 20 بار با مسئولان مربوطه تماس گرفتم، اما هر بار مرا دست به سر کردند و گفتند باید با فلان آقا صحبت کنم. فدراسیون فوتبال که ادعا می کند مربیان باید به روز باشند کوچکترین گامی در این راه بر نمی دارد. در حالی که تمام هزینه های سفرم را خودم پرداخت می کنم، اما آنها از صدور یک نامه برای تایید فعالیت من در لیگ برتر هم خودداری می کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با تاکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا چنین چیزی مشاهده نمی شود، تصریح کرد: واقعا خنده دار است. در فدراسیون هیچ کس جواب مرا نمی دهد. هربار می گویند باید برای گرفتن تاییدیه فلانی را ببینم. به نظرم ملاقات با رئیس جمهور اینقدر دشوار نیست که دیدن بعضی از افراد در فدراسیون فوتبال سخت است. در نهایت مجبور شدم از باشگاه صبا این نامه را تهیه کنم و به باشگاه‌های نروژی ارائه بدهم.

ویسی ادامه داد: من برای مرتضی محصص رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال احترام زیادی قائلم و مدام از او مشورت می گیرم، اما انتظار دارم دستور بدهد برای حل این مشکلات اقدام کنند. اینکه فقط ما را برای حضور در کلاس‌های بین المللی تشویق کنند کافی نیست.

وی در پایان گفت: من دو ماه پیش به کمیته آموزش و فدراسیون فوتبال نامه زدم که حاضرم تمام هزینه های سفر به ازبکستان را پرداخت کنم تا با تیم ملی به این کشور بروم. من فقط از فدراسیون خواستم تا فقط برای من ویزا بگیرد که تا الان جوابی به نامه من نداده‌اند. حالا هم که به خاطر حضورم در نروژ تمام برنامه ها تغییر کرد و دیگر نمی‌توانم به ازبکستان بروم.

تیم های "مولده" و "بران" به ترتیب در رده های هشتم و چهاردهم جدول لیگ نروژ قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016