شنبه 16 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس کمیته رفاه و تعاون فدراسیون کاراته: حکم نگرفته‌ام تا سکوت کنم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته رفاه و تعاون فدراسیون کاراته گفت: ارث پدری از فدراسیون طلبکار نیستم که از آنها بخواهم برای سکوت من یک حکم به من بدهند.

سیروس یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته برای رفاه حال ورزشکاران کمیته‌ای تشکیل شد و مسئولیت این کمیته را به بنده واگذار کردند.

وی افزود: از اوایل اردیبهشت‌ماه مسئولیت کمیته رفاه و تعاون به من واگذار شد و به نوبه خود در تلاش هستم تا هر چه زودتر بستری را برای همه کاراته‌ها از لحاظ مسکن و غیر مهیا کنم. البته استارت کار را از تهران زده‌ایم و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم فعالیت خود را در شهر‌های دیگر نیز آغاز کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در پاسخ به این سئوال که در دوران حضور شما به عنوان نایب رئیس در فدراسیون کاراته چنین مسئولیت‌هایی نبود و حالا چطور شده که به یکباره چنین حکم‌‌هایی صادر ‌شده است گفت: بله قبول دارم در دوران ما چنین کمیته‌ای وجود نداشت و حالا هم مسئولان فدراسیون چنین تصمیمی گرفته‌اند و بنده نیز قبول مسئولیت کرده‌ام.

نایب رئیس سابق فدراسیون کاراته در پاسخ به این سئوال که برخی ‌ها معتقدند که این حکم برای کم شدن حاشیه در فدراسیون کاراته به شما داده شده است، آیا شما با این موضوع موافق هستید یا خیر، گفت: تقریبا 6ماه است که در فدراسیون کاراته تغییر و تحولاتی ایجاد شده است و در این مدت بنده هیچ گونه اعتراضی به نحوه عملکرد فدراسیون نداشته‌ام. البته دلیل هم ندارد که بخواهم در کار مسئولین فدراسیون دخالت کنم.

وی در پایان اظهار کرد: بنده مگر از فدراسیون ارث پدری طلبکارم که از آنها بخواهم به من حکم بدهند تا به عملکرد آنها اعتراض نکنم؟


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016