چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پتروشیمی تبریز برای پنجمین بار قهرمان تور شد

تبریز- تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز برای پنجمین بار پیاپی و ششمین بار در تاریخ برگزاری تور، عنوان قهرمانی تور آذربایجان را از آن خود كرد.

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا، در رقابت های این دوره كه با حضور 104ركابزن از14 تیم خارجی و پنج تیم داخلی و در شش مرحله برگزار شد، تیم پتروشیمی تبریز با 69 ساعت و 40 دقیقه و 56 ثانیه به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم های دانشگاه آزاد و اندولسیای اسپانیا به ترتیب با 69 ساعت و 41 دقیقه و 45 ثانیه و 69 ساعت و 42 دقیقه و 41 ثانیه دوم و سوم شدند.

تیم پتروشیمی تبریز در دوره های بیست و یكم، بیست و سوم، بیست و چهارم، بیست و پنجم و بیست و ششم (چهار سال پیاپی) عنوان قهرمانی تور را كسب كرده بود.

در مجموع انفرادی این دوره از تور خاویر رامیرز از اندولسیای اسپانیا با 23 ساعت و 12 دقیقه و 41 ثانیه در صدر ایستاد و عباس سعیدی تنها از دانشگاه آزاد اسلامی با 27 ساعت و 13 دقیقه و 24 ثانیه در رتبه دوم این رده بندی قرار گرفت.

امیر كلاهدوز از پتروشیمی تبریز عنوان سلطان كوهستان این دوره از رقابت ها را از آن خود كرد و حسین ناطقی از همین تیم با 24 امتیاز در صدر رده بندی مجموع انفرادی ایستاد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی آذربایجان بیست و دوم تا بیست و هفتم اردیبهشت ماه جاری در شش مرحله و به مسافت 928 كیلومتر در مسیر استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل برگزار شد.

این تور سطح 2-2 اتحادیه جهانی دوچرخه سواری قرار دارد و جایزه نقدی آن 100 هزار دلار (75 هزار یورو) بود.

تیم های اندولسیای اسپانیا، آستانا قراقستان، ISD Lampre اوكراین، كونیا توركو شكر اسپور تركیه، OCBC سنگاپور، SCS آلمان، دوكلا پراهای جمهوری چك، Atacama پاراگوئه، سورن ازبكستان، BAYERN آلمان، رجیونال هلند، بریسا اسپور تركیه، PlanB استرالیا و تیم ملی سوریه به همراه تیم های پتروشیمی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی ، مس كرمان، منتخب اردبیل و علوم پزشكی آذربایجان غربی در این دوره حضور داشتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016