جمعه 29 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كي‌روش از چه چيزي نگران است؟

ايسنا پيرو مصاحبه‌ي سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، كه در رسانه‌هاي گروهي منتشر شده جهت روشن شدن اذهان عمومي مطالبي را منتشر مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، روز جمعه 22 ارديبهشت خبري به نقل از روزنامه گاردين در خروجي ايسنا منتشر شد كه پليس پرتغال پرونده‌ي انتقال يك بازيكن دسته سومي به نام "ببه" به منچستريونايتد را پيگيري مي‌كند. در اين خبر از سرمربي تيم ملي فوتبال ايران هم ياد شده بود كه همين مساله سوتفاهماتي را براي كي‌روش به وجود آورد.

سرمربي تيم ملي فوتبال در تمرين امروز (جمعه) نسبت به انتشار خبر گاردين واكنش نشان داد كه براي مشخص شدن جزئيات و زواياي اين خبر،‌ توضيحات زير منتشر مي‌شود:

1- چنانكه در خط سوم خبر آمده، اين گزارش را روزنامه‌ي گاردين در تاريخ پنج شنبه 21 ارديبهشت ماه (10 مي) به چاپ رسانده و ايسنا تنها عين متن خبر روزنامه‌ي گاردين را بازگرداني كرده است. متن اصلي خبر نزد ايسنا و همچنين پايگاه‌هاي اينترنتي موجود و قابل استناد است.

2- با توجه به حساسيت موضوع، جهت مشخص شدن ابعاد دقيق، ايسنا با خسرو والي زاده، مسئول رسانه‌اي تيم ملي فوتبال تماس گرفت و جزئيات خبر را به اطلاع ايشان رساند تا سرمربي تيم ملي در صورت نياز پاسخ خود را نسبت به اين خبر اعلام كند، اما والي‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ايسنا اعلام كرد كه كي‌روش تمام اعضاي كادر فني از جمله خودش را ممنوع المصاحبه كرده و حاضر به ارائه پاسخ نيست. والي زاده به ايسنا گفت: كارلوس كي‌روش به جهت اهميت و حساسيت اردوي آتي تيم ملي فوتبال ايران كه از دوشنبه اين هفته آغاز خواهد شد، تصميم گرفته تا اين زمان هيچ‌گونه مصاحبه‌اي را با رسانه‌ها انجام ندهد و نيز تمامي اعضاي كادر فني تيم هم را هم از انجام اين كار منع كرده است. ايسنا 22 ارديبهشت ساعت 13:56



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




3- با توجه به وجود منبع در خبر، تكذيب خبر يا نوشتن اصلاحيه وظيفه‌ي ايسنا نيست و چنانچه سرمربي تيم ملي اين خبر را اتهامي بي اساس مي‌داند مي‌تواند از منبع اصلي خبر (روزنامه گاردين ) شكايت كرده و در صورت احقاق حق و تكذيب روزنامه گاردين، ايسنا هم تكذيبيه اين روزنامه را منتشر خواهد كرد و اگر در خصوص اصل خبر توضيحاتي دارند مي‌توانند آن را براي رفع ابهام در رسانه هاي ايراني انتشار دهند.

4- كي‌روش امروز پس از پايان تمرين تيم ملي در اعتراض به انتشار اين خبر اعلام كرده كه بايد براي درج اين خبر با او مشورت مي‌شده است كه خواسته منطقي و بجايي نمي‌باشد.

5- ايسنا همواره در جهت حمايت از منافع ملي فارغ از افراد و اشخاص به حمايت از تيم‌هاي ملي كشورمان پرداخته است و به اين رويه خود نيز ادامه خواهد داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016