شنبه 30 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرپرست سپاهان: فتح‌الله‌زاده فرق تیم اول و دوم را متوجه نمی‌شود؟

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان در واکنش به اظهار نظر مدیرعامل استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده متوجه فرق تیم اول و دوم نیست؟

رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینکه چرا می خواهند به هواداران استقلال فقط 8 درصد ظرفیت ورزشگاه را بدهند، اظهار داشت: این قانون AFC است و دست ما نیست. در قانون چنین آمده است.

وی در ارتباط با اینکه فتح الله زاده اعلام کرده باشگاه سپاهان انصاف داشته باشد، تصریح کرد: مدیرعامل استقلال انصاف را معنا کند. او حرف قشنگی زده اما متوجه فرق بین تیم اول و دوم نیست؟ آیا تیمی که اول شده باید مزیت خود را در اختیار تیم دوم قرار دهد؟ ما هم به باشگاه استقلال می گوییم منصف باشید و به تیم سپاهان به عنوان تیم اول گروه خود احترام بگذارد. این چه انصافی است که امتیاز و مزیت تیم خود را با تیم دوم تقسیم کنیم؟ باشگاه استقلال خودش باید بگوید بیشتر از 8 درصد هوادار نمی آورد.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این سؤال که اگر باشگاه استقلال از طریق فدراسیون وارد عمل شود تا بتواند هواداران بیشتری در ورزشگاه داشته باشد، گفت: آنها از هیچ راهی نمی توانند استفاده کنند چون نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه حضور دارد. اگر همه جا لابی کنند در این یک مورد نمی توانند کاری کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خوروش در مورد ناراحتی کی‌روش از در اختیار نگذاشتن بازیکنان ملی پوش از سوی سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان عنوان کرد: ما همیشه با تیم ملی همکاری کرده ایم و هیچ وقت نبوده که بازیکن خود را به تیم ملی نداده باشیم اما هر چیزی جای خودش را دارد. وقتی در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم چطور می شود بازیکن خود را سه روز قبل به تیم ملی بدهیم؟

در این دو روز کی‌روش می خواسته به بازیکن ما تکنیک یاد بدهد یا تاکتیک تیم ملی را مشخص کند؟ بهتر است او مسائل را با هم یکی نکند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016