جمعه 29 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: فدراسيون دستور دهد ملي‌پوشان را در اختيار كي‌روش مي‌گذاريم

محمد رويانيان مي‌گويد اگر فدراسيون فوتبال دستور دهد باشگاه پرسپوليس بازيكنان ملي‌پوش خود را در اختيار تيم ملي قرار خواهد داد.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره صعود اين تيم به مرحله بعدي ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: خدارا شكر مي‌كنم كه تيم توانست در آسيا موفق باشد و دل هواداران را كمي شاد كند.من ظرف يكي دو روز آينده به امارات مي‌روم تا به بازيكنان تيم خسته نباشيد بگويم.

وي ادامه داد: آن‌ها تلاش زيادي كشيده‌اند و ما مي‌خواهيم قول‌هايي كه براي پاداش داده بوديم را عملي كنيم.

رويانيان درباره حضور خود در تمرين امروز تيم ملي و ديدارش با كي‌روش هم گفت: در هتل سري به كي‌روش و بازيكنان تيم ملي زدم و به خاطر زحماتي كه مي‌كشند تشكر كردم. درصحبتي كه با كي‌روش داشتم اين اطمينان را به او دادم كه رييس جمهور و وزير ورزش و جوانان تا جايي كه مي‌توانند از تيم ملي حمايت مي‌كنند و از چيزي دريغ نخواهند كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مديرعامل پرسپوليس درباره ناراحتي كي‌روش از عدم حضور بازيكنان پرسپوليس در اردوي تيم ملي گفت: من به خاطر اين موضوع از كي‌روش عذرخواهي كردم. اگر فدراسيون فوتبال به ما دستور دهد ما از حساسيت شرايط پرسپوليس چشم پوشي مي‌كنيم و بازيكنان را در اختيار تيم ملي قرار خواهيم داد.

به گزارش ايسنا، كي‌روش در تمرين امروز (جمعه) تيم ملي از عدم حضور بازيكنان ملي‌پوش تيم‌هاي استقلال، پرسپوليس و سپاهان در تمرين تيم انتقاد كرده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016