سه شنبه 2 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا: پرسپوليس يک گام تا صعود


تيم فوتبال پرسپوليس در حساس‌ترين بازی خود فردا در عربستان و در مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الاتحاد می‌رود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم فوتبال پرسپوليس که به عنوان تيم دوم گروه به مرحله بعدی ليگ قهرمانان آسيا راه يافته بايد چهارشنبه شب ميهمان الاتحاد عربستان باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرخپوشان اگر چه در اوايل ارديبهشت چه در ليگ و چه در بازی‌های آسيايی نتايج خوبی کسب نکردند، اما با پيروزی مقابل الشباب توانستند به عنوان تيم دوم به مرحله بعد صعود کنند. هر چند که کسب يک امتياز مقابل الهلال در تهران صدرنشينی شاگردان دنيزلی در اين گروه را قطعی می‌کرد. با اين حال پرسپوليسی‌ها که با حضور مدير عامل تيم در اردوی‌شان و پرداخت شدن پاداش‌هايی که پيش از اين وعده آن‌ها داده شده بود، از نظر روحی هم شارژ شدند، در حالی به مصاف الاتحاد می‌روند که می دانند تنها پيروزی در مقابل اين تيم و صعود به مرحله نيمه نهايی می‌تواند دل هواداران را خوشحال کند.

از اردوی پرسپوليس خبر می‌رسد مصدوميت علی کريمی که پس از بازی با الشباب برای اين بازيکن به وجود آمده بود، برطرف شده و شايد تنها نگرانی سرمربی ترک تبار سرخپوشان وضعيت مهرداد پولادی باشد که در بازی گذشته نيز نمايش موثری برای تيمش داشت.

حضور بازيکنان با تجربه‌ای همچون کريمی، مهدوکيا، هاشميان و همچنين وجود بازيکن مطمئنی چون آودوکيچ درون دروازه‌ دست دنيزلی را برای اين بازی بازتر خواهد کرد. همچنين ايمون زايد که با پنج گل زده در رده دوم جدول بهترين گلزنان ليگ قهرمانان حضور دارد، اميد اول گلزنی برای تيمش به حساب می‌آيد.

در عين حال از اردوی تيم عربستانی خبر می‌رسد که مسايل مالی کمی اين تيم را دچار حاشيه کرده و بازيکنان الاتحاد هم به همين خاطر مشکلاتی را در چند روز گذشته تجربه‌ کرده‌اند. باشگاه الاتحاد روز گذشته اعلام کرد که سعود کريری و احمد عسيری به شرايط بازی رسيده‌اند و در بازی روز چهارشنبه حضور خواهند يافت، اما حضور فوزی عبدالغنی بازيکن مغربی اين تيم هنوز در هاله‌ای از ابهام است. رائول کانيدا سرمربی اسپانيايی اين تيم اعلام کرد که به احتمال زياد محمد نور کاپيتان با تجربه اين تيم را به علت شرايط نامناسب بدنی در ترکيب اصلی قرار نخواهد داد.

همان طور که مصطفی دنيزلی در نشست خبری پس از بازی تيمش مقابل الشباب گفت پرسپوليس با هر شرايطی که داشته باشد، بايد برای شکست الاتحاد به ميدان برود. هر چند خود دنيزلی عنوان کرده بود که الاتحاد يکی از بزرگ‌ترين تيم‌های آسيا است. با اين حال در تازه‌ترين صحبت‌هايش به دفاع از نام و اعتبار پرسپوليس اشاره کرده و گفته است اين تيم برای پيروزی به جده می‌رود. در آن سو سرمربی الاتحاد هم در ديدار تيمش با پرسپوليس گفته هدف ما راهيابی به فينال است و برای ما فرقی نمی‌کند که با چه حريفی در اين مسير روبرو می شويم.

به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌های پرسپوليس و الاتحاد ساعت ۲۲:۴۰ چهارشنبه در ورزشگاه شاهزاده عبدالله فيصل جده برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016