سه شنبه 2 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارشکنی عربستانی‌ها به هتل پرسپوليس کشيد، اعتراض شديد دنيزلی

خبرگزاری مهر ـ کارشکنی مسئولان عربستانی برای به هم ريختن اعصاب بازيکنان پرسپوليس به هتل محل اقامت اين تيم در شهر جده کشيده شد تا اين اتفاق اعتراض شديد کادرفنی و بازيکنان را به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به جده عربستان، تيم فوتبال پرسپوليس در حالی ساعت ۱۹:۱۰ به وقت محلی (۱۷:۴۵ به وقت تهران) فرودگاه شهر جده را ترک کرد که پس از حدود يک ساعت بعد به هتل "هالی دی اين" رسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با هماهنگی مسئولان پرسپوليس، کادر فنی و بازيکنان در بدو ورود به هتل، کليدهای اتاق‌های خود را دريافت کردند ولی دقايقی بعد اعتراض‌های بازيکنان و متعاقب آن مصطفی دنيزلی همه توجهات را به خود جلب کرد.

مشکلات اتاق‌های در نظر گرفته شده برای بازيکنان و قطع آسانسور در زمانيکه سرخپوشان قصد آمدن به لابی هتل را داشتند، از دلايل اعتراض نفرات تيم بود. دنيزلی که چندين طبقه را پياده آمده بود، به شدت به مسئولان ايرانی و عربستانی اعتراض کرد و خواستار تغيير محل اقامت سرخپوشان شد.

البته متعاقب اعتراض دنيزلی بازيکنان ديگر پرسپوليس هم به اين موضوع اعتراض کردند ولی تماس‌های مسئولان سفارت ايران در عربستان با هتل‌های ديگر نتيجه بخش نبود زيرا همه هتل‌ها به خاطر ايام حج عمره پر بود و در نهايت پرسپوليسی‌ها با تمام مشکلات موجود در اين هتل ماندند.

زادمهر سرپرست پرسپوليس اعتقاد داشت اين هتل در شان نام تيم پرسپوليس نيست و زارع قائم مقام باشگاه هم به مقامات عربستانی ميهمان نوازی پرسپوليسی‌ها از تيم الهلال را گوشزد می‌کرد و از آنها می‌خواست هرچه زودتر مشکلات موجود برطرف شود.

البته همراهان تيم که اين اتفاق را به جوی روانی برای ايجاد تشنج در تيم پرسپوليس و پايين آوردن شرايط روحی و انگيزه بازيکنان تيم تعبير می‌کردند، سعی کردند به نوعی آرامش را به تيم برگردانند.

در نهايت پس از دقايقی کادرفنی و بازيکنان برای صرف شام به رستوران هتل رفتند تا شايد با اين کار کمی از جو مشتنج به وجود آمده کاسته شود.

ديدار تيم‌های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپوليس ايران در مرحله يک هشتم نهايی ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016