سه شنبه 2 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومی قبل از ديدار با سپاهان: هر تيمی تمرکز داشته باشد پيروز می‌شود

سرمربی تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه تيمش انگيزه زيادی برای شکست سپاهان دارد، گفت: هر تيمی که تمرکز داشته باشد در اين مسابقه پيروز می‌شود و به مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان صعود می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرويز مظلومی در نشست خبری پيش از بازی سپاهان که امروز دوشنبه در اصفهان برگزار شد تصريح کرد: انگيزه هر دو تيم به اندازه‌ای است که می‌توانند تا قهرمانی پيش بروند. به هر حال چاره‌ای نيست و بايد يکی از دو تيم ايرانی در اين مرحله حذف شود. ما شناخت خوبی از سپاهان داريم و برای پيروزی مقابل اين تيم به اصفهان آمده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: فردا تيمی پيروز می‌شود که در طول مسابقه تمرکز بيشتری داشته باشد. البته سپاهان هم يک تيم قدرتمند و خوب است که در ليگ هم به مقام قهرمانی رسيده است.

سرمربی استقلال درباره کری خوانی‌هايش برای عليرضا مرزبان مربی تيم سپاهان هم تاکيد کرد: من اصلا اهل حاشيه نيستم. من با مرزبان شوخی کردم، اما روزنامه‌ها شوخی من را تيتر يک کردند. با اين حال مرزبان خيلی به من توهين کرد! البته بايد بگويم برای باشگاه سپاهان و کرانچار سرمربی اين تيم ارزش زيادی قائلم.

مجتبی جباری هم در اين نشست خبری حضور داشت. او درباره مسابقه گفت: اميدوارم اين استقلال باشد که سپاهان را شکست بدهد و به مرحله بعد برود. در مجموع هر تيمی که تمرکز بيشتری داشته باشد پيروز ميدان است.

تيم های فوتبال استقلال و سپاهان فردا سه شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ و در چارچوب مرحله حذفی مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016