چهارشنبه 3 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مظلومي: در استقلال بمانم با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم

سرمربي استقلال با انتقاد شديد از رفتار برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر سال آينده در استقلال بمانم، با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پرويز مظلومي پس از شكست تيمش برابر سپاهان در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا با انتقاد شديد از برخورد برخي از تماشاگران اين تيم گفت: اگر فصل بعد در استقلال بمانم يك تسويه حساب اساسي انجام مي‌دهم و با خيلي‌ها مدارا نمي‌كنم. يك عده تماشاگر ، ديگر شورش را در آورده‌اند. روساي آن‌ها نيز مشخص است و اگر لازم باشد آن‌ها را به هيات مديره باشگاه و يا حتي به نيروي انتظامي معرفي مي‌كنم.

وي ادامه داد: مشكلات تيم بايد برطرف شود تا من يا نفر بعدي كه به تيم مي‌آيد كارش را بهتر انجام دهد. در بازي روز سه‌شنبه حق سپاهان پيروزي بود. اين برد و باخت‌ها هميشه در فوتبال بوده است، ولي ما در طول سال و به رغم مشكلاتي كه داشتيم براي رسيدن به اين جايگاه زحمت كشيده‌ايم.

سرمربي استقلال در ادامه با بيان اين كه بازيكنانش تمام تلاش خود را براي پيروزي انجام داده‌اند، گفت: سه‌شنبه روز ما نبود. ما با سه مهاجم برابر سپاهان بازي كرديم، اما نتوانستيم گل بزنيم و اين يعني مشكل از سيستم‌ از بازي ما نبوده است، بلكه كل تيم مشكل داشته است و همه بد بودند.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه برنامه‌اش براي آينده چيست؟ اظهار كرد: قرارداد دو ساله‌ام با استقلال تمام شده است و اينك بايد صبر كنم و ببينم كه سيستم‌ جديد با اين مدير يا مدير ديگر من را مي‌خواهد يا نه تا درباره‌اش صحبت كنيم. من دو سال در استقلال زحمت كشيده‌ام و تلاشم را كردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مظلومي در ادامه و با اشاره به شعارهاي شديد برخي از تماشاگران عليه مهدي رحمتي، خاطر نشان كرد: براي من جاي تاسف داشت كه از دقيقه يك عليه رحمتي به شدت شعار داده مي‌شد و از دقيقه 30 مي‌خواستند كه او را تعويض كنند.

رحمتي در اواخر بازي چشمانش گريان بود. واقعا يك برد ارزش اين كارها را دارد؟ رحمتي تصور مي‌كرد كه اين رفتار تماشاگران عمدي است، اما من با او موافق نبودم، ولي با اين حال تصور نمي‌كنم كه خودجوش هم بوده باشد.

سرمربي استقلال در ادامه و در واكنش به اين حرف كه مي‌گويند قلعه نويي و دايي منتظر نتيجه‌ استقلال با سپاهان بودند تا تكليفشان براي پيوستن به استقلال و تراكتورسازي مشخص شود، خنديد و گفت: من به اين مسايل توجهي نمي‌كنم،‌ چون دو سال در باشگاه استقلال زحمت كشيده‌ام و اينك هم اگر مرا بخواهند مي‌مانم و در غير اين صورت مي‌روم. نيازي هم به استعفا دادن ندارم، چون قراردادم تمام شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016